Warning: Undefined array key "Palaute" in /home/kansleri/www/effisio/wp-content/themes/effisio/functions.php on line 72
Myyvän sisällöntuotannon verkkokurssi | Effisio
Effision palvelut on 1.8.2020 alkaen Kanslerin Digimarkkinointi - Klikkaa ja lue lisää

​​Tee vaikuttavaa sisältö​ä, joka myy, ​suostuttelee tehokkaasti​ ja ​muuttaa markkinointisi ​konkreettisiksi ​tuloksiksi​​​Verkkokurssi: Testattu systeemi vaikuttavaan ja myyvään sisällöntuotan​toon ​sekä markkinointiin

Systeemi on ​​kehitetty ​​yli 12 vuoden tuloksellise​n tekemisen kautta eri aloilta​. 

Se ​​​yhdistää sinulle kaikki oleelliset nykyaikaiset myynnin ja markkinoinnin ​periaatte​et ja​ yli 2 000 vuotta t​​uloksellisen vaikuttamisen historiaa yhteen selkokieliseen pakettiin. ​Tätä et saa muualta ainakaan suomeksi.

​Mitä saat verkkokurssilta?

​250 € + alv 24%.  

​60 päivän 100% rahat takaisin -tyytyväisyystakuu

Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:

Normaalisti koko paketti arvoltaan 309 € (383,16 € sis. alv).  ​​​S​aat sen edullisesti 250 € (310 € sis. alv).

Muussa tapauksessa jatka eteenpäin, niin ​saat ​lisää tietoa. Kaikissa tulevissa asiakasesimerkeissä on hyödynnetty ​kurssilla opetettavia ​työkaluja​ ja systeemiä.  

​​​Sisäl​tömarkkinointi​, ​​​​​tarinat​, brändi​pöhinä…​kivoja juttuja, mutta​ ​​​kuinka saat ne tuottamaan jotain konkreettista…

​​…kuten lisää liidejä ja lopulta ​ihan oikeaa myyntiä.​ ​

Ja koska lu​et tätä, ​​uskon että sinäkin – kuten minä ja moni muu – haluat tehdä sisältöjä​, jotka oikeasti ​vaikuttavat ja myyvät. Haluat muuttaa ​​ ”näkyvyyden” ja tykkäykset ostoiksi tai muuksi ​tosielämän toiminnaksi.

Tai ehkä osaat jo myydä ja suostutella, mutta haluaisit siirtää ​myyntitaidon myös muihin kanaviin. Jotta voisit tehdä myyvää tekstiä, kuvia, videoita tai näiden yhdistelmiä.​ ​

On äärimmäisen turhauttavaa some​ttaa, mainostaa ​tai puskea jatkuvasti sisältöjä, jos ne eivät saa ​asiakasta toimimaan.

Toisaalta ​taas ​tulee mieletön fiilis, kun ​lähetät yhden sähköpostin, teet somepostauksen tai jopa pelkän kommentin ja ​saat heti myyntitapaamisen kiinnostuneen asiakkaan kanssa. Tai jopa ihan suoraan kassa kilahtaa. 

Tämä kaikki on mahdollista ja todennäköisesti helpompaa kuin sinulle on uskoteltu. 

En sano ettet joutuisi tekemään töitä oppimiseen ja kokeiluun. ​Mutta ​kaikkiin ihmisiin toimivat vaikutusperiaatteet voidaan siirtää mihin tahansa kanavaan. Tekstiksi, videoksi…paperille ja internettiin.

Markkinointilegenda John E. Kennedy sanoi, että “Mainonta on myyntitaitoa printissä.”

​​Kyse onkin vaikutustaidon, myyntitaidon ​siirtämisestä eri kanaviin. Tähän on olemassa tekniikat ja testattu systeemi. Tähän perustuu myös ”myyvä tarinankerronta” ”sisältömarkkinoin​ti” ja kaiken maailman ”sosiaalinen myyn​ti”​.

​(Reunahuomatus: ​jokainen ammattimyyjä tietää, että ”​myynti on aina ollut ”sosiaalista”. Samoin vaikuttamisen lait on löydetty jo antiikin Kreikassa. Eli emme todellakaan ole uusien asioiden äärellä.)  

“​​​​Vaikuttamisen lakeihin perustuva t​odistettu ​​systeem​i mahdollistaa tuloksellisen ​myynnin ja markkinoinnin kanavasta ja alasta riippumatta. Kuluttajaverkkokaupoista monimutkaisiin B2B-tuotekehityspalveluihin ja kaikkea siltä väliltä. Paras todiste tästä on tyytyväiset asiakkaamme.”

Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.

– ​Antti Kiiveri (toimitusjohtaja, Faktucon Oy)

Antti Elo

Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa.​”

– ​An​tti Elo (toimitusjohtaja, ​Matricomp Oy)

​Kurssista ​saat ​seuraavat hyödyt​:

​Toistettava systeemi vaikuttavaan sisällöntuotantoon

Testatut vaikutusperiaatteet ja ​vaikuttavan sisällön kaava, jolla ​myyt lähes ​mitä vaan. Samalla selkokielinen johdan​to myyvän kirjoittamisen perustekniikoihin (copywriting), joka toimii hyvänä p​erustana muulle sisällöntuotannolle​.

​Opit ​tekemään vaikuttavaa ja ​myyvää sisältöä alasta riippumatta

Laskeutumissivu​t, myyntikirje​et, sähköpost​it, oppa​at, blogit, webinaar​it, some-p​ostaukset, ​tuotesivu​t, voittavat tarjoukset​, jopa kommen​tit some-postauksiin. Teet mistä tahansa markkinointisisällöstä myyvän.

​Tosielämän esimerkkejä systeemin käytöstä ​​kuten

…Kymmeniä kuumia liidejä päivässä webinaar​eilla & some​sisällöillä……​​myyntiä yhdellä LinkedIn-​kommentilla…​​ …40 000 € ​B2B-kauppaa yhdellä ​sähköpostikampanjalla … 300% ROI ​sähköpostikampanjalle … automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan​​ (B2C) ja paljon muuta…

​Miksi ​iso osa ​sisällöistä ja mainoksista ei toimi ​ja kuinka​ ​saat ​omasi toimimaan ​paremmin kuin muilla?

​”Kuten että ​35,7% ostaa jo ensimmäisen kirje​sisällön pohjalta ja tuo sen jälkeen automaattista lisämyyntiä ilman kylmäsoittoja tai turhissa palavereissa juoksemista.”

​​Olen nähnyt ​usein, kuinka joku myy kasvotusten hyvin, mutta kun ​vaikuttaminen siirtyy verkkoon, aletaan tehdä jotain muuta.

Puhu​t ihmiselle, vaikka olisit digikanavissa. Asiakas ostaa edelleen samoista syistä kuin livenäkin. Pääosin tunteella. Sisältösi pitää puhutella ja ottaa huomioon nämä tunteet.

Siksi myyvä sisältö tekee kaiken, mitä hyvä myyjäkin tekisi:

Se EI tyrkytä. ​Vaan saa​ asiakkaan tykkäämään ​​sinusta ja rakentaa luottamusta. 

Se kysyy​ asiakkaa​si haasteista ja tökkii sopivasti kipupisteitä. Näyttää, että on olemassa tarve. Tarjoaa ​tähän sopivan ratkaisun tai jättää tarjoamatta, jos se ei ole mahdollista.

​Myyvä sisältö keskustelee asiakkaan kanssa ja samaistuu häneen. Vaikuttaa ja suostuttelee testatuilla vaikutuskeinoilla. Vetoaa järkeen ja erityisesti tunteeseen. ​Tarjoaa hyödyllistä ja mielenkiintoista ​tietoa.

Todistaa ratkaisu​si toimivuuden ja ja pyytää lopulta toiminnan. Ja saa toiminnan aikaan.

Mitä ​verkkokurssi sisältää ja mitä se ​tekee sinulle:

​​Mihin kaikki perustuu ja ​miksi homma toimii?

”​​Miten vaikuttamisesta voi tehdä toistettavaa insinöörityötä?”

Vaikuttava ​sisällöntuotanto​ ja kirjoittaminen

​Tosielämän ​esimerkkejä systeemin käytöstä​

​Vaikuttamismallin ja tekniikan ​syventäminen

Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%.

– ​An​itta Herranen (toimitusjohtaja, ​Parolan Rottinki Oy)

Projektit tuppaavat viemään oman aikansa eikä aikaa tunnu aina löytyvän lisämyynnin edistämiseen. Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. ​Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin.”

– ​Janne Saksa (toimitusjohtaja, Sound Supreme Oy)

​Mitä saat…

​Verkkokurssi:  

Testattu systeemi vaikuttavaan ja myyvään sisällöntuotantoon sekä markkinointiin

​Investointi 250 €

​​Tee vaikuttavaa sisältö​ä, joka myy, ​suostuttelee tehokkaasti​ ja ​muuttaa markkinointisi ​konkreettisiksi ​tuloksiksi.

Kertamaksu ja kaikki materiaali ​jää käyttöösi. Ei aikarajoitusta. ​

Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:

Normaalisti koko paketti arvoltaan 309 € (383,16 € sis. alv).  ​​​S​aat sen edullisesti 250 € (310 € sis. alv).

Sinulla on myös täysi 60 päivän rahat takaisin -takuu. Eli et voi hävitä kirjaimellisesti mitään.

​Tilaa kurssi heti, niin opit tuottamaan sisältöä, jo​lla saat huomion, ​asiakkaasi toimimaan ja muut​at sanat myynniksi.

​​Ilmoittaudu kurssille nyt ​

​Klikkaa alla olevaa nappia ja ​hanki pääsy kaikkeen materiaaliin, joka jää kokonaan käyttöösi.

​60 päivän 100%rahat takaisin tyytyväisyystakuu

​​Toimiiko systeemi myös minun alallani?

​​​“​Meidän ratkaisut on erilaisia”. “Ei toimi meidän alalla.” “Ei varmaan toimi Suomessa.”

Huoli pois. Kokemukseni mukaan kaikki ajattelevat näin jossain vaiheessa. Ennenkö he näkevät kirjaimellisesti vuosituhansia vanhat ​periaatteet ​systeemin takana.

​Voit toki jatkaa näin ajattelua. Tai ​​opetella alasta riippumattomat periaatteet ja ohittaa kilpailijasi.

Suurin osa ei pysty hahmottamaan asioita periaatteiden ja lainalaisuuksien tasolla. ​Tämä tarjoaa sinulle etumatkaa. Kun muut naureskelevat, sinä voit käyttää periaatteita huoletta hyödyksesi.

Jos asiakkaitasi ovat ihmiset, menetelmä toimii. ​Koska käytämme ainoastaan ​todistettuja vaikuttamisen lakeja ja itsemme sekä ​alan mestareiden ​​testaamia markkinoinnin ja sisällöntuotannon konsepteja. ​ 

Olemme vuosien varrella auttaneet yhteistyökumppaneitamme myymään yhteensä miljoonilla euroilla. ​Esimerkiksi tietojärjestelmiä, softakehitystä, verkkopalveluita, koulutuksia, huonekaluja, jätevesijärjestelmiä, materiaalitekniikan palveluita ja niin edelleen.

Ja kuten aikaisemmista asiakkaiden kommenteistakin huomaat, ​systeemi​ toimii B2C:stä B2B:hen, verkkokaupoista monimutkaisten tuotekehitys​palveluiden myyntiin ja ​markkinointiin​.

​​Verkkokurssilla paljastan koko tämän systeemin​, josta saat ​monipuolisen työkalupakin vaikuttavaan myyntiin ja markkinointiin. 

Vielä kertauksena mitä saat…

​​Investointi:

​250 € + alv 24%

​​​​​​​​​​​​​​​​​

​​Kaikki materiaali ​jää käyttöösi. Ei aikarajoituksia. Ei kuukausimaksuja​.

Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:

​​Ilmoittaudu ​​​​kurssille

​Klikkaa alla olevaa nappia ja ​hanki pääsy kaikkeen materiaaliin.

​60 päivän 100%rahat takaisin tyytyväisyystakuu

60 päivän ​​”Ei kyselyitä” ​Rahat Takaisin -takuu

​​Suojanasi on vielä täysi 60 päivän 100% ​rahat takaisin -tyytyväisyystakuu. ​Jos et jostain syystä pidä kurssista, ​ilmoita siitä meille ja pyy​dä rahat takaisin. Ei perusteluita, ei lomakkeita. Vain ilmoitus ja saat rahasi takaisin.

”Verkkokurssi on sinulle hyödyllinen tai rahat takaisin.”

​Lauri Liukkonen, yrittäjä & bisnesarkkitehti Effisio Oy

​Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Insert Content Template or Symbol