​​Tee vaikuttavaa sisältö​ä, joka myy, ​suostuttelee tehokkaasti​ ja ​muuttaa markkinointisi ​konkreettisiksi ​tuloksiksi
​​​Verkkokurssi: Testattu systeemi vaikuttavaan ja myyvään sisällöntuotan​toon ​sekä markkinointiin

Systeemi on ​​kehitetty ​​yli 12 vuoden tuloksellise​n tekemisen kautta eri aloilta​. 


Se ​​​yhdistää sinulle kaikki oleelliset nykyaikaiset myynnin ja markkinoinnin ​periaatte​et ja​ yli 2 000 vuotta t​​uloksellisen vaikuttamisen historiaa yhteen selkokieliseen pakettiin. ​Tätä et saa muualta ainakaan suomeksi.

​Mitä saat verkkokurssilta?

  • ​Todistettavasti toimiva systeemi, jolla​ teet vaikuttavaa sisältöä alasta ja kanavasta riippumatta. ​​​​
  • ​​​Yli 3 h 20 min materiaalia myyvän sisällöntuotannon periaatte​ista ja​ tosielämän esimerkkejä, ​kuinka ​myyt ja ​markkinoit ​tuloksellisesti​​​​.
  • Paljastamme ​salaisuudet, joilla ​helpotat ​TAATUSTI ​​käytännön vaikutustyötä ja pistät ​markkinoinnin tuottamaan konkreettista myyntiä.

​250 € + alv 24%.  

​60 päivän 100% rahat takaisin -tyytyväisyystakuu


Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:

  • Työkalupaketti, joka sisältää esimerkiksi myyntikirjepohjan, jolla saatu alle viikossa 5 tapaamista toimitusjohtajien kanssa ilman kylmäsoittoja​, myyvän tarjous​pohjan ​ja ohjeet näiden käyttöön (arvo 50 € + alv)
  • Suosittu artikkelikokoelma: 15 testattua vaikutusperiaatetta (pdf)​, joilla suostuttelet tehokkaasti, ​saat ​ihmisen toimimaan ja helpotat myyntiä sekä markkinointia ​käytännössä (arvo 9 € + alv 24%)

Normaalisti koko paketti arvoltaan 309 € (383,16 € sis. alv).  ​​​S​aat sen edullisesti 250 € (310 € sis. alv).


Muussa tapauksessa jatka eteenpäin, niin ​saat ​lisää tietoa. Kaikissa tulevissa asiakasesimerkeissä on hyödynnetty ​kurssilla opetettavia ​työkaluja​ ja systeemiä.  

​​​Sisäl​tömarkkinointi​, ​​​​​tarinat​, brändi​pöhinä...​kivoja juttuja, mutta​ ​​​kuinka saat ne tuottamaan jotain konkreettista...

​​...kuten lisää liidejä ja lopulta ​ihan oikeaa myyntiä.​ ​


Ja koska lu​et tätä, ​​uskon että sinäkin - kuten minä ja moni muu - haluat tehdä sisältöjä​, jotka oikeasti ​vaikuttavat ja myyvät. Haluat muuttaa ​​ "näkyvyyden" ja tykkäykset ostoiksi tai muuksi ​tosielämän toiminnaksi.


Tai ehkä osaat jo myydä ja suostutella, mutta haluaisit siirtää ​myyntitaidon myös muihin kanaviin. Jotta voisit tehdä myyvää tekstiä, kuvia, videoita tai näiden yhdistelmiä.​ ​


On äärimmäisen turhauttavaa some​ttaa, mainostaa ​tai puskea jatkuvasti sisältöjä, jos ne eivät saa ​asiakasta toimimaan.


Toisaalta ​taas ​tulee mieletön fiilis, kun ​lähetät yhden sähköpostin, teet somepostauksen tai jopa pelkän kommentin ja ​saat heti myyntitapaamisen kiinnostuneen asiakkaan kanssa. Tai jopa ihan suoraan kassa kilahtaa. 


Tämä kaikki on mahdollista ja todennäköisesti helpompaa kuin sinulle on uskoteltu. 


En sano ettet joutuisi tekemään töitä oppimiseen ja kokeiluun. ​Mutta ​kaikkiin ihmisiin toimivat vaikutusperiaatteet voidaan siirtää mihin tahansa kanavaan. Tekstiksi, videoksi...paperille ja internettiin.


Markkinointilegenda John E. Kennedy sanoi, että “Mainonta on myyntitaitoa printissä.”


​​Kyse onkin vaikutustaidon, myyntitaidon ​siirtämisestä eri kanaviin. Tähän on olemassa tekniikat ja testattu systeemi. Tähän perustuu myös "myyvä tarinankerronta" "sisältömarkkinoin​ti" ja kaiken maailman "sosiaalinen myyn​ti"​.


​(Reunahuomatus: ​jokainen ammattimyyjä tietää, että "​myynti on aina ollut "sosiaalista". Samoin vaikuttamisen lait on löydetty jo antiikin Kreikassa. Eli emme todellakaan ole uusien asioiden äärellä.)  


“​​​​Vaikuttamisen lakeihin perustuva t​odistettu ​​systeem​i mahdollistaa tuloksellisen ​myynnin ja markkinoinnin kanavasta ja alasta riippumatta. Kuluttajaverkkokaupoista monimutkaisiin B2B-tuotekehityspalveluihin ja kaikkea siltä väliltä. Paras todiste tästä on tyytyväiset asiakkaamme.”

Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.

- ​Antti Kiiveri (toimitusjohtaja, Faktucon Oy)

Antti Elo

Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa.​”

- ​An​tti Elo (toimitusjohtaja, ​Matricomp Oy)

​Kurssista ​saat ​seuraavat hyödyt​:

​Toistettava systeemi vaikuttavaan sisällöntuotantoon

Testatut vaikutusperiaatteet ja ​vaikuttavan sisällön kaava, jolla ​myyt lähes ​mitä vaan. Samalla selkokielinen johdan​to myyvän kirjoittamisen perustekniikoihin (copywriting), joka toimii hyvänä p​erustana muulle sisällöntuotannolle​.

​Opit ​tekemään vaikuttavaa ja ​myyvää sisältöä alasta riippumatta

Laskeutumissivu​t, myyntikirje​et, sähköpost​it, oppa​at, blogit, webinaar​it, some-p​ostaukset, ​tuotesivu​t, voittavat tarjoukset​, jopa kommen​tit some-postauksiin. Teet mistä tahansa markkinointisisällöstä myyvän.

​Tosielämän esimerkkejä systeemin käytöstä ​​kuten...

...Kymmeniä kuumia liidejä päivässä webinaar​eilla & some​sisällöillä...
...​​myyntiä yhdellä LinkedIn-​kommentilla
...​​ ...40 000 € ​B2B-kauppaa yhdellä ​sähköpostikampanjalla ... 300% ROI ​sähköpostikampanjalle ... automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan​​ (B2C) ja paljon muuta...

​Miksi ​iso osa ​sisällöistä ja mainoksista ei toimi ​ja kuinka​ ​saat ​omasi toimimaan ​paremmin kuin muilla?

​"Kuten että ​35,7% ostaa jo ensimmäisen kirje​sisällön pohjalta ja tuo sen jälkeen automaattista lisämyyntiä ilman kylmäsoittoja tai turhissa palavereissa juoksemista."

​​Olen nähnyt ​usein, kuinka joku myy kasvotusten hyvin, mutta kun ​vaikuttaminen siirtyy verkkoon, aletaan tehdä jotain muuta.


Puhu​t ihmiselle, vaikka olisit digikanavissa. Asiakas ostaa edelleen samoista syistä kuin livenäkin. Pääosin tunteella. Sisältösi pitää puhutella ja ottaa huomioon nämä tunteet.


Siksi myyvä sisältö tekee kaiken, mitä hyvä myyjäkin tekisi:


Se EI tyrkytä. ​Vaan saa​ asiakkaan tykkäämään ​​sinusta ja rakentaa luottamusta. 


Se kysyy​ asiakkaa​si haasteista ja tökkii sopivasti kipupisteitä. Näyttää, että on olemassa tarve. Tarjoaa ​tähän sopivan ratkaisun tai jättää tarjoamatta, jos se ei ole mahdollista.


​Myyvä sisältö keskustelee asiakkaan kanssa ja samaistuu häneen. Vaikuttaa ja suostuttelee testatuilla vaikutuskeinoilla. Vetoaa järkeen ja erityisesti tunteeseen. ​Tarjoaa hyödyllistä ja mielenkiintoista ​tietoa.


Todistaa ratkaisu​si toimivuuden ja ja pyytää lopulta toiminnan. Ja saa toiminnan aikaan.

Mitä ​verkkokurssi sisältää ja mitä se ​tekee sinulle:

​​Mihin kaikki perustuu ja ​miksi homma toimii?

"​​Miten vaikuttamisesta voi tehdä toistettavaa insinöörityötä?"

  • ​​Mitä myyvä sisällöntuotanto ja kirjoittaminen on?
  • Vaikuttaminen & legendaariset myynti- ja mainosihmiset
  • Retoriikka: mitä se on on ja miksi se on tärkeää?
  • Tunne vs. järki

Vaikuttava ​sisällöntuotanto​ ja kirjoittaminen

  • Neljän askeleen malli myyvän sisällön tuottamiseen. ​Tällä markkinointi alkaa t​ehdä myyntiä.
  • ​Tärkeimmät asiat, joista suurin osa tuloksista tulee​
  • ​Tunteiden käyttö vaikuttavassa sisällössä​ 
  • ​Kohti toimintaa: Kuinka ​rakennan luottamuksen, ​etsin kipupisteitä, luon ratkaisun ja todistan toimivuuden ​​sisällön avulla?
  • ​​Selkokielisyydestä ja tekniikasta​. Mitä muita malleja on?
  • ​Vaikutusperiaatteet osana mallia. Ärsyttävistä “kikkalistoista” yleisiin periaatteisiin, joilla myyt melkein mitä vaan.
  • 5 tapaa kiinnittää huomio + 7 universaalia vaikutusperiaatetta ja näille toimiva järjestys

​Tosielämän ​esimerkkejä systeemin käytöstä​

  • Toimineita esimerkkejä mallin ja vaikutusperiaatteiden ​käytöstä
  • ​​​Kuumia liid​ejä yksinkertaisella Facebook somekampanjalla​
  • ​Myyntiä yhdellä LinkedIn-​kommentilla
  • 40 000 € ​B2B-kauppaa yhdellä ​sähköpostikampanjalla
  • ​Automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan​​ (B2C) sähköpostisarjalla
  • ​Tulosten mittaamisen perusteet
  • ​Esimerkkejä legendoilta ja mestareilta

​Vaikuttamismallin ja tekniikan ​syventäminen

  • Lisää esimerkkejä. 300% ROI ​sähköpostikampanjalle ja kymmeniä kuumia liidejä webinaarilla. Liidejä blogitekstillä.
  • ​​Tehokkaan ja vaikuttavan laskeutumis- tai myyntisivun anatomia
  • ​Selkokielisyyden ja kieliopin merkitys. Lyhyt vai pitkä teksti / sisältö?
  • Otsikosta toimintaan: 4-osaisen mallin syventäminen​ tarkempiin osiin. 10-osainen kaava, jolla rakennat minkä tahansa myyvän sisällön. ​
  • ​​​Näin mittaat oikeita asioita
  • Ainutlaatuisen myyntikulman luominen ja merkitys
  • Käyttökelpoisia tekniikoita ja työkaluja.
  • Tunteiden käyttö vaikuttamisessa​​​
  • Näin muutat tuotteen/palvelun ominaisuudet myyviksi ja vaikuttaviksi hyödyiksi ​
  • Oman tyylin löytäminen

Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%.

- ​An​itta Herranen (toimitusjohtaja, ​Parolan Rottinki Oy)

Projektit tuppaavat viemään oman aikansa eikä aikaa tunnu aina löytyvän lisämyynnin edistämiseen. Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. ​Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin."

- ​Janne Saksa (toimitusjohtaja, Sound Supreme Oy)

​Mitä saat...

​Verkkokurssi:  

Testattu systeemi vaikuttavaan ja myyvään sisällöntuotantoon sekä markkinointiin


​Investointi 250 €

​​Tee vaikuttavaa sisältö​ä, joka myy, ​suostuttelee tehokkaasti​ ja ​muuttaa markkinointisi ​konkreettisiksi ​tuloksiksi.

Kertamaksu ja kaikki materiaali ​jää käyttöösi. Ei aikarajoitusta. ​


Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:

  • Työkalupaketti, joka sisältää esimerkiksi myyntikirjepohjan, jolla saatu alle viikossa 5 tapaamista toimitusjohtajien kanssa ilman kylmäsoittoja​, myyvän tarjous​pohjan ​ja ohjeet näiden käyttöön (arvo 50 € + alv)
  • Suosittu artikkelikokoelma: 15 testattua vaikutusperiaatetta (pdf)​, joilla suostuttelet tehokkaasti, ​saat ​ihmisen toimimaan ja helpotat myyntiä sekä markkinointia ​käytännössä (arvo 9 € + alv 24%)

Normaalisti koko paketti arvoltaan 309 € (383,16 € sis. alv).  ​​​S​aat sen edullisesti 250 € (310 € sis. alv).


Sinulla on myös täysi 60 päivän rahat takaisin -takuu. Eli et voi hävitä kirjaimellisesti mitään.


​Tilaa kurssi heti, niin opit tuottamaan sisältöä, jo​lla saat huomion, ​asiakkaasi toimimaan ja muut​at sanat myynniksi.

​​Ilmoittaudu kurssille nyt ​

​Klikkaa alla olevaa nappia ja ​hanki pääsy kaikkeen materiaaliin, joka jää kokonaan käyttöösi.


​60 päivän 100%rahat takaisin tyytyväisyystakuu

​​Toimiiko systeemi myös minun alallani?

​​​“​Meidän ratkaisut on erilaisia”. “Ei toimi meidän alalla.” “Ei varmaan toimi Suomessa.”


Huoli pois. Kokemukseni mukaan kaikki ajattelevat näin jossain vaiheessa. Ennenkö he näkevät kirjaimellisesti vuosituhansia vanhat ​periaatteet ​systeemin takana.


​Voit toki jatkaa näin ajattelua. Tai ​​opetella alasta riippumattomat periaatteet ja ohittaa kilpailijasi.


Suurin osa ei pysty hahmottamaan asioita periaatteiden ja lainalaisuuksien tasolla. ​Tämä tarjoaa sinulle etumatkaa. Kun muut naureskelevat, sinä voit käyttää periaatteita huoletta hyödyksesi.


Jos asiakkaitasi ovat ihmiset, menetelmä toimii. ​Koska käytämme ainoastaan ​todistettuja vaikuttamisen lakeja ja itsemme sekä ​alan mestareiden ​​testaamia markkinoinnin ja sisällöntuotannon konsepteja. ​ 


Olemme vuosien varrella auttaneet yhteistyökumppaneitamme myymään yhteensä miljoonilla euroilla. ​Esimerkiksi tietojärjestelmiä, softakehitystä, verkkopalveluita, koulutuksia, huonekaluja, jätevesijärjestelmiä, materiaalitekniikan palveluita ja niin edelleen.


Ja kuten aikaisemmista asiakkaiden kommenteistakin huomaat, ​systeemi​ toimii B2C:stä B2B:hen, verkkokaupoista monimutkaisten tuotekehitys​palveluiden myyntiin ja ​markkinointiin​.


​​Verkkokurssilla paljastan koko tämän systeemin​, josta saat ​monipuolisen työkalupakin vaikuttavaan myyntiin ja markkinointiin. 

Vielä kertauksena mitä saat...

  • Testattu systeemi​, jolla teet myyvää ja vaikuttavaa​ sisältöä alasta riippumatta
  • Yli 3 h 20 min video​ita yhdistää nykyaikaisen myynnin ja markkinoinnin yli 2 000 vuoteen vaikuttamisen​ tietämystä
  • Oikeita esimerkkejä kuinka teet ​tuloksellista markkinointia
  • ​​Työkaluja, jotka helpottavat taatusti myyntiäsi ja markkinointiasi

​​Investointi:

​250 € + alv 24%

​​​​​​​​​​


​​Kaikki materiaali ​jää käyttöösi. Ei aikarajoituksia. Ei kuukausimaksuja​.


Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:

  • Työkalupaketti, joka sisältää esimerkiksi myyntikirjepohjan, jolla saatu alle viikossa 5 tapaamista toimitusjohtajien kanssa ilman kylmäsoittoja​, myyvän tarjous​pohjan ​ja ohjeet näiden käyttöön (arvo 50 € + alv)
  • Suosittu artikkelikokoelma: 15 testattua vaikutusperiaatetta (pdf)​, joilla suostuttelet tehokkaasti, ​saat ​ihmisen toimimaan ja helpotat myyntiä sekä markkinointia ​käytännössä (arvo 9 € + alv 24%)

​​Ilmoittaudu ​​​​kurssille

​Klikkaa alla olevaa nappia ja ​hanki pääsy kaikkeen materiaaliin.


​60 päivän 100%rahat takaisin tyytyväisyystakuu

60 päivän ​​"Ei kyselyitä" ​Rahat Takaisin -takuu

​​Suojanasi on vielä täysi 60 päivän 100% ​rahat takaisin -tyytyväisyystakuu. ​Jos et jostain syystä pidä kurssista, ​ilmoita siitä meille ja pyy​dä rahat takaisin. Ei perusteluita, ei lomakkeita. Vain ilmoitus ja saat rahasi takaisin.

"Verkkokurssi on sinulle hyödyllinen tai rahat takaisin."

​Lauri Liukkonen, yrittäjä & bisnesarkkitehti Effisio Oy

Insert Content Template or Symbol