Tee vaikuttavaa sisältöä, joka myy, suostuttelee tehokkaasti ja muuttaa markkinointisi konkreettisiksi tuloksiksi
Verkkokurssi: Testattu systeemi vaikuttavaan ja myyvään sisällöntuotantoon sekä markkinointiin
Systeemi on kehitetty yli 12 vuoden tuloksellisen tekemisen kautta eri aloilta.
Se yhdistää sinulle kaikki oleelliset nykyaikaiset myynnin ja markkinoinnin periaatteet ja yli 2 000 vuotta tuloksellisen vaikuttamisen historiaa yhteen selkokieliseen pakettiin. Tätä et saa muualta ainakaan suomeksi.
Mitä saat verkkokurssilta?
250 € + alv 24%.
60 päivän 100% rahat takaisin -tyytyväisyystakuu
Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:
- Työkalupaketti, joka sisältää esimerkiksi myyntikirjepohjan, jolla saatu alle viikossa 5 tapaamista toimitusjohtajien kanssa ilman kylmäsoittoja, myyvän tarjouspohjan ja ohjeet näiden käyttöön (arvo 50 € + alv)
- Suosittu artikkelikokoelma: 15 testattua vaikutusperiaatetta (pdf), joilla suostuttelet tehokkaasti, saat ihmisen toimimaan ja helpotat myyntiä sekä markkinointia käytännössä (arvo 9 € + alv 24%)
Normaalisti koko paketti arvoltaan 309 € (383,16 € sis. alv). Saat sen edullisesti 250 € (310 € sis. alv).
Muussa tapauksessa jatka eteenpäin, niin saat lisää tietoa. Kaikissa tulevissa asiakasesimerkeissä on hyödynnetty kurssilla opetettavia työkaluja ja systeemiä.
Sisältömarkkinointi, tarinat, brändipöhinä...kivoja juttuja, mutta kuinka saat ne tuottamaan jotain konkreettista...
...kuten lisää liidejä ja lopulta ihan oikeaa myyntiä.
Ja koska luet tätä, uskon että sinäkin - kuten minä ja moni muu - haluat tehdä sisältöjä, jotka oikeasti vaikuttavat ja myyvät. Haluat muuttaa "näkyvyyden" ja tykkäykset ostoiksi tai muuksi tosielämän toiminnaksi.
Tai ehkä osaat jo myydä ja suostutella, mutta haluaisit siirtää myyntitaidon myös muihin kanaviin. Jotta voisit tehdä myyvää tekstiä, kuvia, videoita tai näiden yhdistelmiä.
On äärimmäisen turhauttavaa somettaa, mainostaa tai puskea jatkuvasti sisältöjä, jos ne eivät saa asiakasta toimimaan.
Toisaalta taas tulee mieletön fiilis, kun lähetät yhden sähköpostin, teet somepostauksen tai jopa pelkän kommentin ja saat heti myyntitapaamisen kiinnostuneen asiakkaan kanssa. Tai jopa ihan suoraan kassa kilahtaa.
Tämä kaikki on mahdollista ja todennäköisesti helpompaa kuin sinulle on uskoteltu.
En sano ettet joutuisi tekemään töitä oppimiseen ja kokeiluun. Mutta kaikkiin ihmisiin toimivat vaikutusperiaatteet voidaan siirtää mihin tahansa kanavaan. Tekstiksi, videoksi...paperille ja internettiin.
Markkinointilegenda John E. Kennedy sanoi, että “Mainonta on myyntitaitoa printissä.”
Kyse onkin vaikutustaidon, myyntitaidon siirtämisestä eri kanaviin. Tähän on olemassa tekniikat ja testattu systeemi. Tähän perustuu myös "myyvä tarinankerronta" "sisältömarkkinointi" ja kaiken maailman "sosiaalinen myynti".
(Reunahuomatus: jokainen ammattimyyjä tietää, että "myynti on aina ollut "sosiaalista". Samoin vaikuttamisen lait on löydetty jo antiikin Kreikassa. Eli emme todellakaan ole uusien asioiden äärellä.)
“Vaikuttamisen lakeihin perustuva todistettu systeemi mahdollistaa tuloksellisen myynnin ja markkinoinnin kanavasta ja alasta riippumatta. Kuluttajaverkkokaupoista monimutkaisiin B2B-tuotekehityspalveluihin ja kaikkea siltä väliltä. Paras todiste tästä on tyytyväiset asiakkaamme.”
“Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.“
- Antti Kiiveri (toimitusjohtaja, Faktucon Oy)
”Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa.”
- Antti Elo (toimitusjohtaja, Matricomp Oy)
Kurssista saat seuraavat hyödyt:
Toistettava systeemi vaikuttavaan sisällöntuotantoon
Testatut vaikutusperiaatteet ja vaikuttavan sisällön kaava, jolla myyt lähes mitä vaan. Samalla selkokielinen johdanto myyvän kirjoittamisen perustekniikoihin (copywriting), joka toimii hyvänä perustana muulle sisällöntuotannolle.
Opit tekemään vaikuttavaa ja myyvää sisältöä alasta riippumatta
Laskeutumissivut, myyntikirjeet, sähköpostit, oppaat, blogit, webinaarit, some-postaukset, tuotesivut, voittavat tarjoukset, jopa kommentit some-postauksiin. Teet mistä tahansa markkinointisisällöstä myyvän.
Tosielämän esimerkkejä systeemin käytöstä kuten...
...Kymmeniä kuumia liidejä päivässä webinaareilla & somesisällöillä...
...myyntiä yhdellä LinkedIn-kommentilla... ...40 000 € B2B-kauppaa yhdellä sähköpostikampanjalla ... 300% ROI sähköpostikampanjalle ... automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan (B2C) ja paljon muuta...
Miksi iso osa sisällöistä ja mainoksista ei toimi ja kuinka saat omasi toimimaan paremmin kuin muilla?
"Kuten että 35,7% ostaa jo ensimmäisen kirjesisällön pohjalta ja tuo sen jälkeen automaattista lisämyyntiä ilman kylmäsoittoja tai turhissa palavereissa juoksemista."
Olen nähnyt usein, kuinka joku myy kasvotusten hyvin, mutta kun vaikuttaminen siirtyy verkkoon, aletaan tehdä jotain muuta.
Puhut ihmiselle, vaikka olisit digikanavissa. Asiakas ostaa edelleen samoista syistä kuin livenäkin. Pääosin tunteella. Sisältösi pitää puhutella ja ottaa huomioon nämä tunteet.
Siksi myyvä sisältö tekee kaiken, mitä hyvä myyjäkin tekisi:
Se EI tyrkytä. Vaan saa asiakkaan tykkäämään sinusta ja rakentaa luottamusta.
Se kysyy asiakkaasi haasteista ja tökkii sopivasti kipupisteitä. Näyttää, että on olemassa tarve. Tarjoaa tähän sopivan ratkaisun tai jättää tarjoamatta, jos se ei ole mahdollista.
Myyvä sisältö keskustelee asiakkaan kanssa ja samaistuu häneen. Vaikuttaa ja suostuttelee testatuilla vaikutuskeinoilla. Vetoaa järkeen ja erityisesti tunteeseen. Tarjoaa hyödyllistä ja mielenkiintoista tietoa.
Todistaa ratkaisusi toimivuuden ja ja pyytää lopulta toiminnan. Ja saa toiminnan aikaan.
Mitä verkkokurssi sisältää ja mitä se tekee sinulle:
Mihin kaikki perustuu ja miksi homma toimii?
"Miten vaikuttamisesta voi tehdä toistettavaa insinöörityötä?"
- Mitä myyvä sisällöntuotanto ja kirjoittaminen on?
- Vaikuttaminen & legendaariset myynti- ja mainosihmiset
- Retoriikka: mitä se on on ja miksi se on tärkeää?
- Tunne vs. järki
Vaikuttava sisällöntuotanto ja kirjoittaminen
- Neljän askeleen malli myyvän sisällön tuottamiseen. Tällä markkinointi alkaa tehdä myyntiä.
- Tärkeimmät asiat, joista suurin osa tuloksista tulee
- Tunteiden käyttö vaikuttavassa sisällössä
- Kohti toimintaa: Kuinka rakennan luottamuksen, etsin kipupisteitä, luon ratkaisun ja todistan toimivuuden sisällön avulla?
- Selkokielisyydestä ja tekniikasta. Mitä muita malleja on?
- Vaikutusperiaatteet osana mallia. Ärsyttävistä “kikkalistoista” yleisiin periaatteisiin, joilla myyt melkein mitä vaan.
- 5 tapaa kiinnittää huomio + 7 universaalia vaikutusperiaatetta ja näille toimiva järjestys
Tosielämän esimerkkejä systeemin käytöstä
- Toimineita esimerkkejä mallin ja vaikutusperiaatteiden käytöstä
- Kuumia liidejä yksinkertaisella Facebook somekampanjalla
- Myyntiä yhdellä LinkedIn-kommentilla
- 40 000 € B2B-kauppaa yhdellä sähköpostikampanjalla
- Automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan (B2C) sähköpostisarjalla
- Tulosten mittaamisen perusteet
- Esimerkkejä legendoilta ja mestareilta
Vaikuttamismallin ja tekniikan syventäminen
- Lisää esimerkkejä. 300% ROI sähköpostikampanjalle ja kymmeniä kuumia liidejä webinaarilla. Liidejä blogitekstillä.
- Tehokkaan ja vaikuttavan laskeutumis- tai myyntisivun anatomia
- Selkokielisyyden ja kieliopin merkitys. Lyhyt vai pitkä teksti / sisältö?
- Otsikosta toimintaan: 4-osaisen mallin syventäminen tarkempiin osiin. 10-osainen kaava, jolla rakennat minkä tahansa myyvän sisällön.
- Näin mittaat oikeita asioita
- Ainutlaatuisen myyntikulman luominen ja merkitys
- Käyttökelpoisia tekniikoita ja työkaluja.
- Tunteiden käyttö vaikuttamisessa
- Näin muutat tuotteen/palvelun ominaisuudet myyviksi ja vaikuttaviksi hyödyiksi
- Oman tyylin löytäminen
“Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%.“
- Anitta Herranen (toimitusjohtaja, Parolan Rottinki Oy)
“Projektit tuppaavat viemään oman aikansa eikä aikaa tunnu aina löytyvän lisämyynnin edistämiseen. Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin."
- Janne Saksa (toimitusjohtaja, Sound Supreme Oy)
Mitä saat...
Verkkokurssi:
Testattu systeemi vaikuttavaan ja myyvään sisällöntuotantoon sekä markkinointiin
Investointi 250 €
Tee vaikuttavaa sisältöä, joka myy, suostuttelee tehokkaasti ja muuttaa markkinointisi konkreettisiksi tuloksiksi.
Kertamaksu ja kaikki materiaali jää käyttöösi. Ei aikarajoitusta.
Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:
- Työkalupaketti, joka sisältää esimerkiksi myyntikirjepohjan, jolla saatu alle viikossa 5 tapaamista toimitusjohtajien kanssa ilman kylmäsoittoja, myyvän tarjouspohjan ja ohjeet näiden käyttöön (arvo 50 € + alv)
- Suosittu artikkelikokoelma: 15 testattua vaikutusperiaatetta (pdf), joilla suostuttelet tehokkaasti, saat ihmisen toimimaan ja helpotat myyntiä sekä markkinointia käytännössä (arvo 9 € + alv 24%)
Normaalisti koko paketti arvoltaan 309 € (383,16 € sis. alv). Saat sen edullisesti 250 € (310 € sis. alv).
Sinulla on myös täysi 60 päivän rahat takaisin -takuu. Eli et voi hävitä kirjaimellisesti mitään.
Tilaa kurssi heti, niin opit tuottamaan sisältöä, jolla saat huomion, asiakkaasi toimimaan ja muutat sanat myynniksi.
Ilmoittaudu kurssille nyt
Klikkaa alla olevaa nappia ja hanki pääsy kaikkeen materiaaliin, joka jää kokonaan käyttöösi.
60 päivän 100% rahat takaisin tyytyväisyystakuu
Toimiiko systeemi myös minun alallani?
“Meidän ratkaisut on erilaisia”. “Ei toimi meidän alalla.” “Ei varmaan toimi Suomessa.”
Huoli pois. Kokemukseni mukaan kaikki ajattelevat näin jossain vaiheessa. Ennenkö he näkevät kirjaimellisesti vuosituhansia vanhat periaatteet systeemin takana.
Voit toki jatkaa näin ajattelua. Tai opetella alasta riippumattomat periaatteet ja ohittaa kilpailijasi.
Suurin osa ei pysty hahmottamaan asioita periaatteiden ja lainalaisuuksien tasolla. Tämä tarjoaa sinulle etumatkaa. Kun muut naureskelevat, sinä voit käyttää periaatteita huoletta hyödyksesi.
Jos asiakkaitasi ovat ihmiset, menetelmä toimii. Koska käytämme ainoastaan todistettuja vaikuttamisen lakeja ja itsemme sekä alan mestareiden testaamia markkinoinnin ja sisällöntuotannon konsepteja.
Olemme vuosien varrella auttaneet yhteistyökumppaneitamme myymään yhteensä miljoonilla euroilla. Esimerkiksi tietojärjestelmiä, softakehitystä, verkkopalveluita, koulutuksia, huonekaluja, jätevesijärjestelmiä, materiaalitekniikan palveluita ja niin edelleen.
Ja kuten aikaisemmista asiakkaiden kommenteistakin huomaat, systeemi toimii B2C:stä B2B:hen, verkkokaupoista monimutkaisten tuotekehityspalveluiden myyntiin ja markkinointiin.
Verkkokurssilla paljastan koko tämän systeemin, josta saat monipuolisen työkalupakin vaikuttavaan myyntiin ja markkinointiin.
Vielä kertauksena mitä saat...
Investointi:
250 € + alv 24%
Kaikki materiaali jää käyttöösi. Ei aikarajoituksia. Ei kuukausimaksuja.
Lisäksi saat ILMAISEKSI seuraavat bonukset:
- Työkalupaketti, joka sisältää esimerkiksi myyntikirjepohjan, jolla saatu alle viikossa 5 tapaamista toimitusjohtajien kanssa ilman kylmäsoittoja, myyvän tarjouspohjan ja ohjeet näiden käyttöön (arvo 50 € + alv)
- Suosittu artikkelikokoelma: 15 testattua vaikutusperiaatetta (pdf), joilla suostuttelet tehokkaasti, saat ihmisen toimimaan ja helpotat myyntiä sekä markkinointia käytännössä (arvo 9 € + alv 24%)
Ilmoittaudu kurssille
Klikkaa alla olevaa nappia ja hanki pääsy kaikkeen materiaaliin.
60 päivän 100% rahat takaisin tyytyväisyystakuu
60 päivän "Ei kyselyitä" Rahat Takaisin -takuu
Suojanasi on vielä täysi 60 päivän 100% rahat takaisin -tyytyväisyystakuu. Jos et jostain syystä pidä kurssista, ilmoita siitä meille ja pyydä rahat takaisin. Ei perusteluita, ei lomakkeita. Vain ilmoitus ja saat rahasi takaisin.
"Verkkokurssi on sinulle hyödyllinen tai rahat takaisin."
Lauri Liukkonen, yrittäjä & bisnesarkkitehti Effisio Oy