Effision palvelut 1.8.2020 alkaen Kanslerin alla - Klikkaa ja lue lisää

Vaikuttamisen verkkokurssi

Opit kuinka saat asiakkaasi huomion ja toimimaan, sekä myyt enemmän kuin koskaan ennen.

  • Yli 2 tuntia videomateriaalia (145 minuuttia) vaikuttamisen ja huomion kiinnittämisen keinoista!
  • 9 osiota, joista jokainen sisältää videon ja tekstimateriaalia!
  • Parhaat vaikuttamisen keinot koottuna yhteen pakettiin
  • Kurssin vetäjillä yli 25 vuotta kokemusta myynnistä ja markkinoinnista
  • Käytännön esimerkkejä: kuinka meille myydään ja kuinka meihin vaikutetaan, sekä miten pystyt niitä itse hyödyntämään.

Hinta 20€ (+alv 24)% Osta heti:

tai

Insert Table

Kurssin vetäjät:

Lauri Liukkonen

Lauri Liukkonen, Business Architect

Yli 12 vuotta kokemusta myynnistä ja markkinoinnista.

Myyntiä mm. IT-, markkinointi- ja huonekalualoilta.

Spesialiteetti: copywriting ja vaikuttamisen keinot

Juho Liljeroos

Juho Liljeroos, CEO, Co-Founder

Yli 12 vuotta kokemusta myynnistä ja markkinoinnista.

Myyntiä mm. kaupan kassalta puhelinmyyntiin, IT-järjestelmistä jätevesijärjestelmiin.

Spesialiteetti: kanssakäyminen ja myyntiautomaatiot

Miksi Masku pitää jatkuvia alennuksia? Miksi ostamme kaupat tyhjäksi vessapaperista? 

Miksi asiakkaasi ei osta, vaikka sinulla on maailman paras ratkaisu? Minkä takia se osti siltä idiootilta?

Ihan vain sen vuoksi, että ihminen ei todellakaan käyttäydy niin kuin luulet - ei edes maailman älykkäimmät ihmiset.

Jokainen meistä usein luulee tekevänsä järkeviä päätöksiä, mutta todellisuudessa meitä ohjaa tunteet. Tunteet ovat pikaväylä päätöksentekoon. Ne ohittavat järjen.

Vai pystytkö jotenkin järjellä perustelemaan miksi jengi on viime aikoina hamstrannut vessapaperia?

Entä, jos ymmärtäisit vessapaperi-ilmiön taustalla olevat ihmismielen vaikutuskeinot? Kuvittele miten voisit käyttää niitä hyväksesi omassa myynnissä ja markkinoinnissa - ja kuinka paljon iloisemmin kassakone laulaisi.

Tämä verkkokurssi käy läpi yleisimmät vaikutuskeinot - pikaväylät ihmismieleen - ja kerromme jokaisesta vaikutuskeinoista todellisen elämän esimerkkejä. Et tule saamaan tieteellisiä artikkeleita, vaan heti käytäntöön soveltuvia tekniikoita.

Olemme lukeneet aiheesta kymmeniä kirjoja ja tutkimuksia. Me olemme näitä matkan varrella testanneet, ja paljon. Päätä on hakattu lukemattomia kertoja seinään, joten sinun ei tarvitse tehdä samoja virheitä kuin meidän.

Saat paketin, joka toimii.

Sinun vastuullasi on käydä paketti läpi. 9 osioita. Yli 2 tuntia materiaalia, ja tekstit päälle. Ja senhän sinä teet, koska olet jo täällä. Ei tänne eksy kuka tahansa haahuilija.

Kurssin hinta on ainostaan 20 € (+alv 24%). Saat sillä hinnalla itsellesi ja ystävällesi lounaat...

...tai tämän tietopaketin ikuisen käyttöoikeuden. Opitussa tiedossa on se hyvä puoli, että sitä ei voi sinulta kukaan viedä pois - ja mikä parempaa - se kasvaa korkoa päässäsi.

Joka kerta, kun oivallat uuden sovelluskohteen, on sijoituksesi kasvanut korkoa.

Ehkä oivallat kuinka nostat tarjouksesi klousaamisprosenttia tai kuinka saat suuremman yleisön huomion. Siinä vaiheessa olet sitä mieltä, että olisit voinut maksaa tästä kurssista vaikka 200 €.

Tai huomaat kuinka joku yrittää käyttää vaikutuskeinoja hämärillä perusteilla, ja sen vuoksi pelastat itsesi tilanteesta.

Joka tapauksessa, tulet hämmästymään.

Nähdään kurssilla,

Juho ja Lauri

PS. Kaikki osallistujat kutsutaan eksklusiivisiin Facebook- ja LinkedIn-ryhmiin, joissa kaikki voivat jakaa parhaat vinkit vaikuttamiseen.

Kurssin sisältö:

1. Johdanto

- Kurssiin liittyvää tietoa

- Miksi vaikuttaminen on tärkeää?

2. Vaikutusperiaatteet

- Tykkääminen

- Vastavuoroisuus

- Auktoriteetti

- Sosiaalinen todistusvoima

- Johdonmukaisuus

- Niukkuus

3. Lopuksi

- Yhteenveto

- Sertifikaatti läpäisystä

30 päivän 100% rahat takaisin -tyytyväisyystakuu

Jos et jostain syystä pidä kurssista, voit aina ilmoittaa siitä meille ja pyytää rahat takaisin. Ei perusteluita, ei lomakkeita. Vain ilmoitus ja saat rahasi takaisin.

Hinta 20€ (+alv 24)% Osta heti:

tai

Select Columns Layout