​​​​Myynti ja markkinointi​ ​helpommaksi

Tuntuuko myynti joskus turhan työläältä? Ehkä ärsyttävältäkin? 

Mieluummin sitä ottaisi tilauksia vastaan ja keskittyisi asiakaspalveluun tai laskutettavaan työ​hön.

​Ehkä juokset joskus turhaan ​asiakkaiden perässä, jotka eivät ostakaan (minäkin tein niin)…

...tai ​olet aktiivinen eri kanavissa​, mutta tuntuu että huudat tuuleen etkä saa toimintaa aikaan?

​No onko tähän ratkaisua? 

Insert Content Template or Symbol

Yllä esimerkki Parolan Rottingin verkkokaupan ​tulosten kasvusta kahdeksan kuukautta MyyntiMasiinan aloituksesta.

Heillekin rakennettiin vaikutuspolku, joka tuo asiakkaat luokse, rakentaa asiakassuhteen ja tekee kauppaa. Kokonaan automaattisesti.

“Effision luoma asiakashankinnan malli pienensi työmäärää tuntuvasti ja toi silti enemmän tuloksia. 

Effision avulla ​tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle.​​

Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%. ​Tuottavimpia toimia priorisoimalla työkuorma ja reklamaatiot vähenivät.

​Nyt B2B-puoli on selkeämpi ja helpompi hallita. Myös kuluttajapuolen verkkokaupan ja markkinointikanavien kehitys on ottanut isoja askelia eteenpäin​

Anitta Herranen - toimitusjohtaja & yrittäjä, Parolan Rottinki

Ratkaisu on myyntiprosessin automatisoinnissa. Masiinassa, joka luo asiakassuhteen puolestasi.

Tämä on kuitenkin usein aika vaikeaa. Ja työlästä. 

​Mistä edes lähtisi liikkeelle?

Myynti​lupaus ja asiakassuhteen luonti pitää siirtää automaation tehtäväksi. 

​Sen pitää siis tehdä täsmälleen, mitä ​hyvä myyjäkin tekisi. 

Siksi tarvitset monenlaista erikoisosaamista. Insinööritaito, myynti- ja vaikutustaito, ripaus taiteilijan luovuutta...

Sinun tulee mitata asiakkaan hankintakustannus tarkkaan, jotta voit kasvattaa kannattavasti toimintaa automaatiolla.

​Pitää hallita vaikuttamisen lait ja myyntipsykologia siten, että teet tuloksia toistettavasti eri medioi​ssa. Kasvotusten, puhelimessa, tekstillä, videolla…

Tarvitset myös tähän sopivat järjestelmät. 

Ja uniikin myyntilupauksen. 

Ilman näitä kaikkia et pääse pitkälle.

Homma perustuu vaikutuspolkuun. 

Se houkuttelee potentiaalisia asiakkaita luoksesi. Validoi liidejä ja suostuttelee askel askeleelta kohti kauppaa. 

Luo asiakassuhteen ja luottamuksen puolestasi.

Tuo heidät myyntitapaamisiin ja -puheluihin, verkkokauppaasi tai myymälääsi ostoksille tai tilaamaan muulla tavoin palveluasi.

Autamme sinua luomaan tällaisen vaikutuspolun ja systeemin Myyntimasiina 24/7 -ohjelmassamme. 

Se auttaa 

  • kasvattamaan bisnestä myyntiautomaatiolla
  • tekemään enemmän tulosta vähemmällä vaivalla
  • ratkaisemaan asiakashankinnan, lisämyynnin ja markkinoinnin haasteita
  • houkuttelemaan validoituja liidejä luoksesi
Antti Elo

“Effision osaaminen on tehostanut uusasiakashankintaamme merkittävästi.

Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa.

Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa.”

- Antti Elo, toimitusjohtaja, Matricomp Oy

Vaikutuspolun alkupää voi näyttää vaikka samalta kuin eräs webinaarimme:

Esimerkissä 72 liidiä webinaarista, jossa esittelimme ja myimme uutta verkkokurssiamme. 

Parasta on se, että tämäkin on mahdollista tehdä kokonaan automaattisesti etukäteen nauhoitetulla videolla. Ja toistaa useita kertoja. 

Tai liidejä esimerkiksi ilmaisten some-postausten ja blogien kautta.

Mitä kaikkea voisit tehdä näin lämpimillä liideillä?

LinkedInin viestilaatikkosi voi myös näyttää tältä vaikutuspolun rakentamisen jälkeen:

Mitä tekisit vaikutuspolulla, joka tuottaa liidejä, luo asiakassuhdetta ja myy puolestasi lähes automaattisesti kellon ympäri 24/7?

Kuten eräs asiakkaallemme rakentama automaattinen vaikutuspolku.

Vaikutuspolku toi tässäkin esimerkissä kauppaa jo ensimmäisellä sähköpostilla. 


Myös esimerkiksi he ovat luottaneet meihin:

Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.

JUUSO KIIVERI  //  ​toimitusjohtaja, Faktucon Oy

Noh, minähän otin yhteyttä Liukkosen Lauriin ja johan alkoi ​syntyä. Homma eteni ammattilaisen varmalla otteella. Lauri teki tarkan kartoitustyön kanssani minua kuunnellen ja auttaen. Yhteistyö oli saumatonta ja tuntui mukavalta, kun sai niin paljon opastusta kotisivujen päivittämiseen, siihen tekniseen säätöön. Kiitos Lauri kärsivällisyydestä  🙂

Sain myös hyviä markkinointivinkkejä. Tärkeää mulle, sillä koen  itsenimyymisen hieman haasteellisena...mitäs minä sitten myyn? Omaa osaamistani.

HENNA-MAIJA ALITALO  //  ​hyvinvointi- ja esiintymisvalmentaja, yrittäjä

Uusien asiakkaiden hankinta oli kaiken muun lomassa välillä aika tuskallista. Projektit tuppaavat viemään oman aikansa eikä aikaa tunnu aina löytyvän lisämyynnin edistämiseen. Effision jätkät näyttivät, että kyllä sitä aikaa sittenkin löytyy kun saa kokonaisuuteen selkeän mallin. 


Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. ​Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin.​ Sain myös uusia ideoita oman tuotepalettini uudistamiseen ja sen testaamiseen.

​JANNE SAKSA  //  ​toimitusjohtaja, ​Sound Supreme Oy

Usein kysyttyä

Minkä ongelman MyyntiMasiina 24/7 ratkaisee minulle tai bisnekselleni?

Se tekee asiakashankinnasta ja lisämyynnistä helpompaa automatisoimalla asiakassuhteen luomisen ja hoitamisen. Se tuo toistettavan ja systemaattisen tavan kasvattaa bisnestä kannattavasti. ​Se luo automaattisen vaikutuspolun, jolla hoidat myyntiprosessisi kokonaan tai osittain automaattisesti. ​

Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Täytä kysely täällä nähdäksesi voimmeko auttaa. Ja jos voimme, niin miten. Jos sovellut ohjelmaan kutsumme sinut varaamaan etänä toteutettavan aloituskonsultaation. 

Siinä käymme läpi tarvittavat lisätiedot, jotta voimme tehdä sinulle parhaan mahdollisen ratkaisun. Ja varmistamme vielä, että homma todella soveltuu sinulle.

Mikä on Myyntimasiina 24/7?

​Noin 8 viikkoa kestävä konsultointiohjelma, joka auttaa sinua rakentamaan vaikutuspolun automaattista myyntiä varten. Autamme askel askeleelta ottamaan käyttöön tarvittavat vaikutuskeinot, prosessit ja teknologiat. Autamme halutessasi myös alkuun myyvän sisällön tuotannossa.

Paljonko Myyntimasiina 24/7 maksaa?

Hinnoittelusta juttelemme tarkemmin aloituskonsultaatiossa. Haluamme varmistua, että saat parhaan mahdollisen ratkaisun ongelmaasi. Sitä ennen meidän pitää oppia tuntemaan sinun tapauksesi paremmin.

Kenelle Myyntimasiina 24/7 soveltuu parhaiten?

Parhaimmat tulokset saat, jos sinulla on jo hyvä määrä olemassa olevaa asiakaskuntaa, liikevaihto yli 200 000 € vuodessa, toimiva tuote/palvelu eikä vielä automaattista myyntiputkea. 

Toivottavaa on, että sinulla on myös jo vähintään kaksi julkista asiakascasea, jotka puhuvat tuotteesi tai palvelusi puolesta.

Olen toimialalla X / ​B2B:ssä / B2C:ssä jne. Toimiiko tämä minulla?

Toimialallasi tai sijainnillasi ei ole väliä. Jos asiakkaitasi ovat ihmiset, menetelmä soveltuu kaikille aloille.

Olemme tehneet ratkaisuja eri aloille lääkebisneksestä kirjanpitoon, oppilaitoksista huonekalubisnekseen, digitaalisesta fyysiseen ja B2B:stä B2C:hen. Asiakkaat yhden henkilön pajoista suuryrityksiin: liikevaihdot välillä 50 000–25 000 000 000 €.

Saanko minäkin konkreettisia tuloksia?

​Parhaat tulokset saa​t, jos olet valmis menemään myös epämukavuusalueelle. Kokeilemaan asioita, jotka voivat tuntua aluksi jopa hassulta. 

Käytämme​ varsinkin alussa ainoastaan jo testattuja ja kaikilla muillakin toimineita menetelmiä ja vaikutuskeinoja. Automaattisen myyntikoneen rakennuksessa on myös se hyvä puoli, että sinun ei tarvitse arpoa. Näet tulokset koko ajan ja säädät myyntikonettasi niiden pohjalta. 

Miksi juuri te voitte auttaa minua?

Emme ole missään yhdessä asiassa parhaita. Mutta olemme Suomen parhaita siinä yhdistelmässä, että meillä on diplomi-insinöörien teknologia-, prosessi-, ja talousosaaminen + kokeneen ammattimyyjän/markkinoijan vaikutustaito ja tuloskyky + ripaus taiteilijan luovuutta. 

Saat tästä sen, että pystyt vaikuttamaan ja myymään tuloksellisesti kanavasta riippumatta. Kokonaisuutena. Ainakin osittain automaattisesti riippuen, siitä missä bisneksessä olet.

Mikä menetelmässänne on mullistavaa?

Ei varsinaisesti mikään. Kyseessä on vanhat ja testatut keinot vaikuttamiseen eri kanavissa. Insinööritaito, talousosaaminen ja niin edelleen. ​Uutta on toki nykyaikainen teknologia​. 

Olemme​ mokanneet, onnistuneet ja testanneet ettei sinun tarvitse tehdä tätä kaikkea​. ​​Saat koko osaamisemme ja kaiken tietämyksemme tuloksellisesta ja automaattisesta myynnistä käyttöösi kerralla. 

Puhutte vain myynnistä. Auttaako tämä myös markkinoinnissa?

Markkinointi on myyntiä. Myynti on vaikuttamista. 

“Mainonnan ainoa tehtävä on myydä. Sillä ei ole muuta mainitsemisen arvoista funktiota.”
Raymond Rubicam

“Mainonta on myyntitaitoa printissä.”
John E. Kennedy

“Mainonnan ainoa tarkoitus on tehdä myyntiä. Se on kannattavaa tai ei sen tuoman todellisen myynnin mukaan.
“Modernin mainonnan isä” Claude C. Hopkins

Select Columns Layout
Insert Content Template or Symbol