”Soita nyt ensin vaikka 100 puhelua päivässä!”, pomoni huusi aikanaan naama punaisena.
Päivät täyttyivät turhauttavasta liidien ja kauppojen kalastelusta:
- Asiakkaita ärsyttäviä ja itselle karmeita kylmäpuheluita.
- Soittolistojen paukuttamista keksimällä tikusta asiaa.
- Tuloksetonta ja tylsää messuilla ravaamista.
- Sosiaalisen median hyödyntämistä tyyliin ”Ollaan messuilla tuu moikkaan!” (Jonka lopulta näki ehkä oma äitini ja pari työkaveria)
Yrittäjyyden alkutaival oli samanlaista.
Turhautti helvetisti.
Sitten riitti.
Aloin etsiä tietoa alan mestareilta ja kokeilla.
Ei enää mutua vaan kaikki testiin.
Etsin jotain uutta, mutta yllätyin.
Löysinkin vanhaa. Old school.
Ihmisiin vaikuttaminen – eli myynti ja markkinointi – ei olekaan mystistä salatiedettä.
Tajusin, että vaikuttamisen periaatteet on löydetty jo ajat sitten.
Ja jos tähänkin on omat käytännössä testatut lainalaisuudet…
…myynnistä ja markkinoinnista voi tehdä selkeän systeemin.
Jopa automaattisen koneen!
Ikivanha viisaus nykyaikaisessa ympäristössä. No nyt!
Perusteiden pitää silti olla kunnossa.
Perusteiden kuten…
Add Content Block