​"So​ita nyt ensin vaikka 100 puhelua päivässä!", pomoni huusi aikanaan ​naama punaisena.

Päivät täyttyivät turhauttavasta liidien ja kauppojen kalastelusta​:

​- Asiakkaita ärsyttäviä ja itselle karmeita kylmäpuheluita.

​- Soittolistojen ​paukuttamista keksimällä tikusta asiaa.

​- Tuloksetonta ja tylsää messuilla ravaamis​ta.​

​- Sosiaalisen median hyödyntämis​tä tyyliin "Ollaan messuilla tuu moikkaan!" (​Jonka lopulta näki ehkä oma äitini ja pari työkaveria)

Yrittäjyyden alkutaival oli samanlaista. ​

Turhautti helvetisti.

Sitten riitti. 

Aloin etsiä tietoa alan mestareilta ja kokeilla.

Ei enää mutua vaan kaikki testiin. 

Etsin jotain uutta, mutta yllätyin.

Löysinkin vanhaa. Old school. ​

Ihmisiin vaikuttaminen - eli myynti ja markkinointi - ei olekaan mystistä salatiedettä.

Tajusin, että vaikuttamisen periaatteet on löydetty jo ​ajat sitten. 

Ja ​jos ​​tähänkin on omat käytännössä testatut lainalaisuudet​...​

...myynnistä ja markkinoinnista voi tehdä selkeän systeemin.

Jopa automaattisen koneen!

Ikivanha viisaus nykyaikaisessa ympäristössä. No nyt!

​Perusteiden​ pitää silti olla kunnossa.

​Perusteiden kuten...

Add Content Block