Myyjän tuloksentekokyky

Insinöörin tarkkuus ja teknologiaosaaminen

Taiteilijan luovuus

​​Teknologia on kehittynyt​. ​Mutta ostava ihminen toimii kuin aikojen alussa. 

​Siksi ​et voi sivuuttaa näitä​, vaikka myisit mitä ja missä tahansa:

  1. Luottamus ja kunnioitus
  2. ​Aito tarve
  3. ​Sopiva ratkaisu ja tarjous

​Kyllä. ​Teknologia tarjoa​a upeita mahdollisuuksia​.

​Silti ​edes tuhansilla euroilla ostettu liikenne sivuillesi ei pelkästään auta.

Asiakas pitää saada myös toimimaan.

Mikään määrä hienoja järjestelmiä ei yksinään tee tätä.

Ehkä siksi myös yksi kaikkien aikojen menestyneimmistä mainosmiehistä, David Ogilvy sanoi:

“Ainoat markkinoijat, jotka tietävät hittojakaan siitä mitä tekevät, ovat työskennelleet myynnissä.”

​Kyse on siis konkreettisista tuloksista. 

Tykkäykset, “näkyvyys” tai pöhinä eivät maksa laskujasi.

Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.

​Juuso Kiiveri

​toimitusjohtaja, Faktucon Oy ​

“Effision osaaminen on tehostanut uusasiakashankintaamme merkittävästi. Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa.”


​Ensimmäisessä sähköpostikampanjassa saimme investoimamme rahat takaisin noin 60 kertaisesti laskettuna projektien tuoman katteen kautta”

​​Antti Elo

​toimitusjohtaja, ​Matricomp Oy ​

Antti Elo
Add Content Block

​Mitä sitten oikeasti tarvitset​ ​helpompaan tuloksentekoon​?

​Sopivat teknologi​at, toistettavat prosess​it ja mittaami​nen...

...yhdistettynä käytännössä todennettuun myynti- ja vaikutustaitoon, sekä luovuuteen.

Tämä tuo sinulle:

  • Kokonaan tai osittain automaattisia järjestelmiä, jotka tekevät tuloksia kun ​sinä teet jotain muuta. Jopa silloin kun nukut.
  • Tavan luoda kannattavia asiakassuhteita vähemmällä ​työllä.
  • Tapoja kohdentaa myyntiä paremmin niille, jotka oikeasti ostavat.
  • Keinoja luoda hyvää asiakaskokemusta, jota kilpailijasi ei voi kopioida. 
  • Systeemin, jolla teet enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla.

​Tässä ihan konkreettinen esimerkki.

​Kuinka moni sivuillasi kävijöistä ostaa​?

​0,4%? Ehkä 1%?

Tässä esimerkki erään asiakkaamme automaattisen myyntiputken tuloksista noin kolmen kuukauden ajalta. 

Insert Image

Eli myyntimasiina, joka tekee kauppaa 24/7 väsymättä ja valittamatta. 

Automaattisesti. 

Mitä sinä ​tekisit tällaisella koneella?

​Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%.

​Anitta Herranen

toimitusjohtaja, Parolan Rottinki Oy

“Uusien asiakkaiden hankinta oli kaiken muun lomassa välillä aika tuskallista. Projektit tuppaavat viemään oman aikansa eikä aikaa tunnu aina löytyvän lisämyynnin edistämiseen. Effision jätkät näyttivät, että kyllä sitä aikaa sittenkin löytyy kun saa kokonaisuuteen selkeän mallin. 


Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. ​Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin.​ Sain myös uusia ideoita oman tuotepalettini uudistamiseen ja sen testaamiseen.“

​​Janne Saksa

​toimitusjohtaja, Sound Supreme Oy

Voit jatkaa sitä mitä teet nyt. 

​Tai voit katsoa mitä olemme oppineet testeistä, mokailuista ja onnistumisista.

Homma soveltuu myös vasta aloittaneille.

​Parhaat ja nopeimmat tulokset saa​t kuitenkin, jos sinulla on jo asiakaskuntaa. ​

Nyt on sinun vuorosi tehdä päätös.

Jatkatko sillä polulla, jolla olet...

...vai annatko meille mahdollisuuden näyttää sinulle kaiken ​mitä tiedämme?

Add Content Block