Vaikuttavan sisällöntuotannon tehokoulutus:
Näin teet sisältöä joka oikeasti myy
1 880 € + alv (sisältää matkakulut Suomessa)
Kenelle?
Koulutus sopii sinulle, jos yksikin näistä osuu:
- Haluat oppia tekemään sisältöjä, jotka oikeasti vaikuttavat ja myyvät
- Haluat nähdä ja oppia kuinka testatut vaikutusperiaatteet toimivat käytännössä kanavasta ja alasta riippumatta.
- Haluat enemmän konkreettisia tuloksia markkinoinnista ja viestinnästä
- Tarvitset ideoita mitä tekisit seuraavaksi myynnissä tai markkinoinnissa
Toteutukset esimerkiksi markkinoinnin, myynnin ja viestinnän tiimeille, yrityksesi koulutuspäivään tai kehitysprojekteihin. Myös etätoteutukset, joihin voi osallistua mistä vaan netin äärestä.
Ryhmätoteutukset sisältävät tarvittaessa myös rajatun määrän yksilöllistä ohjausta.
Koulutuksesta saat:
- Yksinkertaisen testatun neljän askeleen mallin, jolla teet myyvää sisältöä.
- Opit tekemään vaikuttavia sisältöjä alasta ja vaikutuskanavasta riippumatta. Laskeutumissivut, myyntikirjeet, sähköpostit, oppaat, blogit, webinaarit, some-postaukset, tuotesivut...jopa kommentit some-postauksiin.
- Tosielämän esimerkkejä mallin käytöstä (B2B ja B2C). Näet esimerkiksi miten saatu……Kymmeniä kuumia liidejä päivässä webinaareilla, some- ja muilla sisällöillä…65 000 € arvoinen tarjouspyyntö yhdellä puhelimella kuvatulla videolla…B2B-myyntiä yhdellä LinkedIn-postauksen kommentilla…40 000 € B2B-kauppaa yhdellä sähköpostikampanjalla …300% ROI testikampanjalle parissa kuukaudessa
…jatkuvaa automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan.
- Testatut vaikutusperiaatteet, jotka toimivat melkein missä vaan vaikutustilanteessa: liidien keräys, markkinointisisällöt, myyntipuhelut ja -tapaamiset, toiminnan saaminen, neuvottelut ja klousaus…
- Selkokielinen johdanto myyvän kirjoittamisen perustekniikoihin (copywriting).
- Toistettava tapa tehdä tuloksia. Myyvän sisällön kaava, jolla rakennat esimerkiksi vaikuttavan laskeutumissivun, some-mainoksen, myyntikirjeen tai tarjouksen.
- Testattuja tapoja kiinnittää huomio, jotta voit vaikuttaa ja myydä. Tekee sinusta huomionarvoisen voiman jatkuvan informaatiotulituksen keskellä.
- Ideoita ja neuvoja uniikin myyntikulmasi terästämiseen.
- Paljastamme salaisuuksia, jotka on opittu vuosien aikana käytännön caseista kokeilemalla, mokaamalla, hakkaamalla päätä seinään ja mittaamalla
Antti Elo
toimitusjohtaja, Matricomp Oy
”Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa. ”
Juuso Kiiveri
toimitusjohtaja, Faktucon Oy
“Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.“
Anitta Herranen
toimitusjohtaja, Parolan Rottinki Oy
“Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%.“
Koulutuksen sisältö (kesto 4 – 6 h):
1. Napakka johdanto
- Mihin kaikki perustuu ja miksi homma toimii? Miten vaikuttamisesta voi tehdä toistettavaa “insinöörityötä”?
- Mitä myyvä kirjoittaminen ja sisällöntuotanto on? Vaikuttaminen & legendaariset myynti-/mainosihmiset.
- Retoriikka: Mitä se on ja miksi se on tärkeää? Tunne vs. järki.
2. Vaikuttava sisällöntuotanto
- Neljän askeleen malli myyvän sisällön tuotantoon
- Mistä suurin osa tuloksista tulee?
- Tunteiden käyttö, selkokielisyydestä ja tekniikasta lyhyesti, muut mallit
- Vaikutusperiaatteet osana mallia
- 5 tapaa kiinnittää huomio + 7 universaalia vaikutusperiaatetta
3. Esimerkkejä tosielämästä
- Toimineita esimerkkejä mallin ja vaikutusperiaatteiden valossa
- Esimerkkejä legendoilta ja mestareilta
4. Syventyminen tekniikkaan
- Selkokielisyyden ja kieliopin merkitys. Lyhyt vai pitkä teksti? Kohderyhmän / ostajapersoonan merkitys.
- Vaikutuskeinojen syventäminen ja tarkennus (tunteiden ja kipupisteiden hyödyntäminen, vaikutustekniikat)
- Otsikosta toimintaan: 4-osaisen mallin syventäminen ja purkaminen tarkempiin osiin (10-osainen kaava).
- Ainutlaatuisen myyntikulman luominen ja merkitys
- Lisää esimerkkejä myyntikirjeistä, laskeutumissivuista (webinaarit jne.).
- Käyttökelpoisia tekniikoita ja oman tyylin löytäminen, hyöty-ominaisuutaulukko apuvälineenä
Heräsi kysymyksiä? Jokin vielä mietityttää?
Pistä mailia lauri.liukkonen@effisio.fi tai soita 050 462 0469.
Haluan tilata koulutuksen heti. Miten etenemme?
Täytä alla oleva lomake.
Saat virallisen tarjouksen ja olen yhteydessä yksityiskohdista tarkemmin.
Tarjouspyyntö ei sido tilaamaan. Sitoudut silti vastaamaan tarjoukseen ”kyllä” tai ”ei”.
Pyydä yhteydenotto ja tarjous tästä
Etu- ja sukunimesiSähköpostisiPuhelinnumerosiLähetä