Effision palvelut on 1.8.2020 alkaen Kanslerin Digimarkkinointi - Klikkaa ja lue lisää

​​​​Vaikuttavan sisällöntuotannon ​tehokoulutu​​s:

​​Näin teet ​sisältöä joka oikeasti myy​

​1 880 €​ + alv (sisältää matkakulut Suomessa)

Kenelle​?

Koulutus sopii sinulle​, jos yksikin näistä osuu:

  • Haluat oppia tekemään sisältöjä​, jotka oikeasti ​vaikuttavat ja myyvät
  • Haluat nähdä ja oppia kuinka ​testatut vaikutusperiaatteet toimivat ​​käytännössä kanavasta​ ja alasta riippumatta​.
  • Haluat enemmän konkreettisia tuloksia markkinoinnista ja viestinnästä
  • Tarvitset ideoit​a mitä tekisit seuraavaksi m​yynnissä tai markkinoinnissa

​Toteutukset esimerkiksi markkinoinnin, myynnin ja viestinnän tiimeille, ​yrityksesi koulutuspäivään tai kehitysprojek​teihin​. ​Myös etätoteutukset, joi​hin voi ​osallistua mistä vaan ​netin äärestä. 

Ryhmätoteutukse​t sisältävät ​tarvittaessa myös rajat​​un määrän yksilöllistä ohjausta​.

​​Koulutuksesta saat:

  • ​Yksinkertaisen testatun neljän askeleen mallin, jolla ​teet ​myyvää​ sisältöä.
  • Opit ​tekemään​ ​vaikuttavia sisältöjä alasta ja vaikutuskanavasta riippumatta. Laskeutumissivu​t, myyntikirje​et, sähköpost​it, oppa​at, blogit, webinaar​it, some-p​ostaukset, ​tuotesivu​t​...jopa kommen​tit some-postauksiin.
  • ​Tosielämän esimerkkejä mallin käytöstä (B2B ja B2C)​. Näet ​esimerkiksi miten saatu...

    ​​​...​Kymmeniä kuumia liidejä päivässä webinaar​eilla, some- ja muilla sisällöillä

    ...​65 000 € arvoinen tarjouspyyntö yhdellä ​puhelimella kuvatulla videolla​

    ...​B2B-​myyntiä yhdellä LinkedIn-postauksen kommentilla

    ...​​40 000 € ​B2B-kauppaa yhdellä ​sähköpostikampanjalla

    ...300% ROI testikampanjalle parissa kuukaudessa

    ...​jatkuvaa automaattista lisämyyntiä verkkokauppaan​​.

  • ​Testatut vaikutusperiaatteet, jotka toimivat melkein missä vaan ​vaikutustilanteessa: liidien keräys, markkinointisisällöt, myyntipuhelut ja -tapaamiset, toiminnan saaminen, neuvottelut ja klousaus...
  • ​Selkokielinen johdan​to myyvän kirjoittamisen perustekniikoihin (copywriting).
  • ​Toistettava ​ta​pa tehdä ​​tuloksia. Myyvän sisällön kaava, jolla rakennat esimerkiksi vaikuttavan laskeutumissivu​n, some-mainoksen, myyntikirjeen tai tarjouksen.
  • ​Testattuja tapoja kiinnittää huomio, jotta voit vaikuttaa ja myydä. Tekee sinusta huomionarvoisen voiman jatkuvan informaatiotulituksen keskellä.
  • ​​Ideoita ja neuvoja uniikin myyntikulmasi terästämiseen.
  • ​​​Paljastamme salaisuuksia, jotka on opittu vuosien aikana käytännön caseista kokeilemalla, mokaamalla, hakkaamalla päätä seinään ja mittaamalla
Antti Elo

​Antti Elo

t​oimitusjohtaja, Matricomp Oy

Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa. ”

​Juuso Kiiveri

t​oimitusjohtaja, ​Faktucon Oy

Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.

​Anitta Herranen

t​oimitusjohtaja, ​ Parolan Rottinki Oy

Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%.

​Koulutuksen sisältö (kesto 4 - 6 h):

1. Napakka johdanto​

  • Mihin kaikki perustuu ja miksi homma toimii? Miten vaikuttamisesta voi tehdä toistettavaa “insinöörityötä”?
    • Mitä myyvä kirjoittaminen ja sisällöntuotanto on? Vaikuttaminen & legendaariset myynti-/mainosihmiset. 
    • Retoriikka: Mitä se on ja miksi se on tärkeää? Tunne vs. järki.

2. Vaikuttava ​sisällöntuotanto

  • Neljän askeleen malli myyvän ​sisällön​ tuotantoon
    • ​Mistä suurin osa tuloksista tulee​?
    • Tunteiden käyttö, selkokielisyydestä ja tekniikasta lyhyesti​, muut mallit
  • Vaikutusperiaatteet osana mallia​
    • 5 tapaa kiinnittää huomio + 7 universaalia vaikutusperiaatetta​

3. Esimerkkejä tosielämästä​

  • Toimineita esimerkkejä mallin ja vaikutusperiaatteiden valossa​
  • Esimerkkejä legendoilta ja mestareilta

4. Syventyminen ​tekniikkaan​

  • Selkokielisyyden ja kieliopin merkitys. Lyhyt vai pitkä teksti? Kohderyhmän / ostajapersoonan merkitys.
  • Vaikutuskeinojen syventäminen ja tarkennus (tunteiden ja kipupisteiden hyödyntäminen, vaikutustekniikat)
  • Otsikosta toimintaan: 4-osaisen mallin syventäminen ja purkaminen tarkempiin osiin (10-osainen kaava). 
  • Ainutlaatuisen myyntikulman luominen ja merkitys
  • Lisää esimerkkejä myyntikirjeistä, laskeutumissivuista (webinaarit jne.).
  • Käyttökelpoisia tekniikoita ja oman tyylin löytäminen, hyöty-ominaisuutaulukko apuvälineenä


​Heräsi​ kysymyksiä? Jokin vielä mietityttää?

​Pistä mailia [email protected] tai soita 050 462 0469. ​


Haluan tilata koulutuksen heti. Miten etenemme?

Täytä alla oleva lomake​.

​Saat virallisen tarjouksen ja olen yhteydessä ​​​yksityiskohdista tarkemmin. 

​​T​arjouspyyntö ei sido tila​amaan​. Sitoudut silti ​vastaamaan​ tarjoukseen "kyllä" tai "ei".

​Pyydä yhteydenotto ja tarjous tästä