Warning: Undefined array key "Palaute" in /home/kansleri/www/effisio/wp-content/themes/effisio/functions.php on line 72
Myyvän sisällön tuotanto | Effisio
Effision palvelut on 1.8.2020 alkaen Kanslerin Digimarkkinointi - Klikkaa ja lue lisää

Add Content Block

Myyvän sisällön tuotanto ​helpottaa myyntiäsi ja tuo lisää liidejä

Tuottaako ​verkkosivusi tai muut markkinointikanavat ​​liian vähän liidejä ja asiakkaita? 

​​​​Kiinnostaako sisältö, joka kiinnittää huomion​ ja suostuttelee ostamaan?​

Joka tapauksessa luet tätä, koska haluat​ puuhastelun sijaan mitattavia tuloksia.

Kuten Parolan Rottinki, jonka verkkokauppa tuotti 140,72% enemmän ostoja ja 23,05% enemmän liidejä sisällöntuotannon aloituksen ja vaikutuspolun suunnittelun jälkeen.

“Effision avulla tilauskanta kasvoi neljässä kuukaudessa 944,6% sesongin ulkopuolella. Se toi esimerkiksi 159 899 € B2B-sopimusmyyntiä jo etukäteen seuraavalle vuodelle. Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%..

​A​NITTA HERRANEN  //  ​toimitusjohtaja, ​Parolan Rottinki Oy

Antti Elo

“Effision osaaminen on tehostanut uusasiakashankintaamme merkittävästi. Saimme jo ensimmäisellä sähköpostikampanjalla 2 uutta asiakasta, joista seuraavan kolmen kuukauden aikana liikevaihtoa syntyi noin 40 000 euroa. Tavoitteemme on rakentaa markkinoinnista tasaisesti asiakkaita tuova kone, tässä Effision osaaminen on todella merkittävässä roolissa.”

​Ensimmäisessä sähköpostikampanjassa saimme investoimamme rahat takaisin noin 60 kertaisesti laskettuna projektien tuoman katteen kautta”

​AN​TTI ELO  //  ​toimitusjohtaja, ​Matricomp Oy

Mitä kaikkea myyvä sisällöntuotanto sitten voi olla?

Tekstiä, kuvia, videoita tai näiden yhdistelmiä.

Kerran saimme puhelimella nauhoitetulla LinkedIn-videopäivityksellä 63 500 € arvoisen tarjouspyynnön. Itse tarjousprosessi menikin sitten ihan perseelleen, mutta se on jo toinen tarina.

Myyvä sisältö voi olla esimerkiksi laskeutumissivuja, myyntikirjeitä, flyereita, postikortteja, sähköposteja, oppaita, blogitekstejä, some-päivityksiä, kampanjoita, tuotesivuja verkkokauppaan…

…jopa kommentteja some-postauksiin.

​Kuten kommenttini erään 20 miljoonaa vaihtavan firman markkinointipäällikön postaukseen, jossa hän kyseli keinoja kasvun tekemiseen. 

​Seurauksena hän lähetti verkostoitumispyynnön ja ​kävimme keskustelun:

Tämän jälkeen etätapaaminen, pari tilannekatsausta ja kaupat. 

​Ärsyttävän digimarkkinointitermistön mukaan tätä voi kai kutsua ”sosiaaliseksi myynniksi”.

Kyseessä on kuitenkin ihan perinteinen myynti. ​Vaikuttaminen.

​Potentiaalisen ostajan kohtaaminen oikealla hetkellä oikeassa paikassa. ​Sopivan ratkaisun tarjoaminen oikeaan tarpeeseen. 

​Ja ennen kaikkea luottamuksen rakentaminen.

​Asia ei muutu uuden termin keksimällä. Samat vaikuttamisen lait​ toimivat kaikissa kanavissa. ​Koska ihminen on edelleen vastaanottajana.

​“​Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. ​Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin.​ Sain myös uusia ideoita oman tuotepalettini uudistamiseen ja sen testaamiseen.“

​JANNE SAKSA  //  ​Toimitusjohtaja, Sound Supreme Oy

Haimme myyntiin pientä piristysruisketta, ja toteutimme Effision kanssa lyhyen kampanjan. Saimme kampanjalle alle kuukaudessa 20-kertaisen tuoton, sekä lisäksi useita tahoja, joiden kanssa keskustelut ovat vielä kesken. Voin suositella lämpimästi.

JUUSO KIIVERI  //  Toimitusjohtaja, Faktucon Oy

​Myyvä sisältö tekee kaiken, mitä hyvä myyjäkin tekisi:

Se EI tyrkytä. ​Vaan saa​ asiakkaan tykkäämään ​​sinusta ja rakentaa luottamusta. 

Se kysyy​ asiakkaa​si haasteista ja tökkii sopivasti kipupisteitä. Näyttää, että on olemassa tarve. Tarjoaa ​tähän sopivan ratkaisun tai jättää tarjoamatta jos se ei ole mahdollista.

​Myyvä sisältö keskustelee asiakkaan kanssa ja samaistuu häneen. Vaikuttaa ja suostuttelee monenlaisilla vaikutuskeinoilla. Vetoaa järkeen ja erityisesti tunteeseen. Antaa ​potentiaaliselle ostajalle hyödyllistä ja mielenkiintoista ​tietoa.

Todistaa ratkaisu​si toimivuuden ja ja pyytää lopulta toiminnan. Ja saa toiminnan aikaan.

Insert Styled Box

Myyvän sisällön suunnittelu- ja tuotantopalvelustamme saat:

Juuri sinun liiketoimintaasi räätälöityjä vaikuttavia sisältöratkaisuja

​Tekstinä, videoina, kuvina tai näiden yhdistelmänä. Voimme suunnitella ja toteuttaa esimerkiksi yksittäisen kampanjan, myyvän sähköpostien sarjan tai liidejä tuottavan laskeutumissivun. ​Ehkä asiakastasi puhutteleva video, joka luo sinulle auktoriteettia ja suostuttelee asiakaasi toimimaan? 

Käyttöösi vuosien kokemuksen tuloksellisesta myynnistä / markkinoinnista ja vaikuttamisesta

Autamme sinua myymään enemmän ja tekemään markkinointia, joka tuottaa tuloksia.  Käytännön kokemus ja track recordimme takaa, että tuloksenteko pysyy keskiössä kaikessa tekemisessä.

Myyvää ja vaikuttavaa sisältöä alasta riippumatta

Olemme auttaneet yhteistyökumppaneitamme myymään kaikkea IT-ratkaisuista jätevesijärjestelmiin ja huonekaluista koulutuksiin. B2B:ssä ja B2C:ssä.

Testatut keinot myyvään vaikuttamiseen 

Käytämme aluksi ainoastaan testattuja ja käytännössä toimineita vaikutuskeinoja ja tekniikoita. ​

Markkinointia, joka myy 

Sisällöt suunnitellaan kiinnittämään kohderyhmäsi huomio. Toimii esimerkiksi liidien keräyksessä ja asiakassuhteen luomisessa myyntiputken alkupäässä.

Kaikki sisällöt jäävät käyttöösi

Mitä tekisit kirjesarjalla tai kampanjalla, joka tuottaa sijoitetun rahan 60-kertaisesti takaisin (kuten ​mainitulla asiakkaallamme Matricompilla)? Hankkisit tietysti lisää ihmisiä sisällön pariin ja hyödyntäisit sitä yhä uudestaan​.

Haluatko testattujen vaikutuskeinojen kautta tuotettua myyvää sisältöä? Enemmän liidejä ja kauppaa? Heräsikö kysymyksiä? 

Pyydä tarjous tai kysy lisää täyttämällä alla oleva lomake. 

HUOM. Jos sinulla on kova kiire tai haluat muuten vain nopeasti asiaan ilman isompia pulinoita, varaa pikakonsultaatio täältä.

​T. Lauri

Täytä lomake:

Etunimi ja sukunimiSähköpostiosoitePuhelinnumeroMikä on haasteesi? Mitä haluat saavuttaa?​Lähetä viesti