Sijoita osaamiseesi: Myy helpommin ja tee tuloksia palvelumuotoilun avulla
Tuloksellisen palvelumuotoiluprojektin toteutus – verkkokurssi
590 € + alv 24%
Kaikki materiaali käytettävissäsi koko eliniän
Jokaiseen osioon sisältyy videomateriaalia ja sisältöä tukevaa extra-materiaalia.
Osa 1. Kartoita: Mitä ongelmaa ratkaisen?
Videokesto: 1 t 34 min
Sisältö:
- Alustus
- Systeemiajattelu
- Persoonat ja asiakaspolku-canvas
- Haastattelut, kyselyt, workshopit
Tämän avulla:
- Hahmotat ongelmaa ja ratkaisuja kokonaisuutena.
- Osaat etsiä ratkaisuja, joita et välttämättä muuten löytäisi.
- Opit selvittämään ja tunnistamaan asiakkaasi tarpeet ja ostopolun. Eli missä hän liikkuu ja miten häntä kannattaa palvella. Missä pullonkaulat jne?
- Hahmotat monimutkaisia asioita yksinkertaisesti.
- Teet monimutkaiset asiat myös muille helpommaksi. Olet melko korvaamaton jo tämän jälkeen.
Osa 2. Määrittele: Mikä tarkalleen on ongelma?
Videokesto: 1 t 30 min
Sisältö:
- Alustus
- Data-analyysi
- Business Model Canvas (BMC) ja Value Proposition Canvas (VPC)
- Priorisoinnin menetelmät
Tämän avulla:
- Käytät enemmän aikaa tuottavampiin asioihin, joista hyödyt itse.
- Näet miten tunnistat vähiten tuottavat ja eniten ongelmia aiheuttavat turhat työt, asiakkaat ja tilanteet.
- Helppo tapa hahmottaa liiketoimintasi visuaalisesti ja hioa asiakaslupauksesi kuntoon.
- Vältät turhaa tekemistä ja käytät kallisarvoisen ajan tuottaviin hommiin.
- Saat vähemmällä työllä enemmän tulosta. Sinun tai tiimisi tehokkuus paranevat.
- Opit hahmottamaan, kuinka eri asiat liittyvät toisiinsa ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen. Perinteinen ajattelu ja analyysi ei usein pysty tähän.
Osa 3. Ideoi: Miten voin ratkaista ongelmani?
Videokesto: 59 min
- Alustus
- Innovaatiomenetelmät
- Megatrendit
- Tietolähteet
Tämän avulla:
- Opit selkeän mallin uusien ratkaisujen keksimiseen.Voit tehdä innovaatioita ainakin tiettyyn pisteeseen asti noudattamalla kurinalaisesti oikeaa vaiheistusta ja menetelmää.
- Saat selkeän menetelmän luovaan työhön ja uuden keksimiseen. Yhdistät kovan faktapohjaisen insinöörityön taiteilijan luovuuteen.
- Opit näkemään miten asiat ovat kokonaisuutena ja mihin ne ovat menossa.
- Ennakoit paremmin asioita työssäsi ja arjessa. Kuten sanoin, sinua on vaikea korvata tämän jälkeen.
Osa 4. Kehitä: Miten testaan ja mittaan ratkaisuani?
Videokesto: 1 t 20 min
- Alustus
- Kysynnän testaus
- Protoilu
- Vaikuttavuuden arviointi
- Ilmaisen muistilistan ja työkalun läpikäynti
Tämän avulla:
- Näet esimerkiksi, kuinka testaat tuotteen kysyntää ennenkö laitat hullun määrän rahaa tuotekehitykseen.
- Opit kuinka pääset testaamalla perille nopeammin kuin loputtomien suunnitelmien ja raporttien tekemisellä. Mitä kannattaa suunnitella vuositasolla ja mitä ei?
- Opit rakentamaan toimivaa ja voittavaa palvelua protyyppien avulla. Ei ole varmaa, että löydät seuraavan voittajatuotteen. Mutta saat selkeän menetelmän, jolla etsit sitä askel askeleelta.
Extra-materiaalit
Pääsisällön lisäksi opit ja saat paljon muutakin hyödyllistä:
- Case Hubspot: Asiakaspersoonat ja -polut järjestelmien käyttöönotossa
- Kuinka myyt ja perustelet workshopin? Esimerkki tarjoussisällöstä.
- Yksinkertainen periaate työn tehostamiseen ja priorisoimiseen.
- Kuinka pääset eroon hankalista asiakkaista menettämättä rahaa?
- Ainutlaatuisen myyntikulman rakentaminen. Kuinka erotut kilpailijoista ja myyt helpommin?
- Miten ja miksi pääset helpommin rahoihin ja hyvään bisnekseen yksinkertaistamalla?
- Miten saat priorisoinnista supervoiman ja teet itsestäsi korvaamattoman?
- Helppo muistilista priorisoinnista tuottavuutta varten. Teet saman tai enemmän tuloksia vähemmällä työllä.
- Miten teet helpommin rahaa ja päätöksiä ajattelemalla kuin sijoittaja?
- Tiedonhallinnan pikakurssi minuutissa.
- Myynnin kultainen sääntö. Kuinka varmistut tuotteen tai palvelun menekistä ennenkö laitat tuhansia euroja kehitykseen?
- Mikä on menestyksesi vihollinen numero 1 ja kuinka selätät sen?
- Tieteellisen menetelmän hyödyntäminen selkokielellä.
- Kuinka omaksut ja hyödynnät insinööriajattelua maalaisjärkisesti?
Mistä apua jatkuvaan kiireeseen, tietotulvaan ja kovenevaan kilpailuun?
Joskus ravaan palaverista toiseen ja tuntuu, että pitäisi olla kotona ja töissä samaan aikaan. Se ärsyttää ja stressaa. Saanko turvattua elantoni? Mitä jos en pysy kehityksessä mukana?
Jatkuvan kiireen päälle tietoa tulee joka tuutista enemmän kuin koskaan. Vähän väliä tulee joku uusi muka tärkeä sovellus. Sitten lisää palavereita ja kehitysprojekteja! Kuinka paljon sinua kyllästyttää turhat palaverit ja kehitysprojektit, joiden jälkeen mikään ei oikeasti muutu?
Entäs tekoälyn tuomat muutokset? Korvaako koneet sinutkin jossain välissä? Tekoäly tulkitsee jo nyt paremmin esimerkiksi röntgenkuvia kuin keskiverto lääkäri. Se kertoo paljon ja itse asiassa jo vähän pelottaa ainakin minua.
Tämä ei jää edes tähän. Asiakkaiden tarpeet ovat vielä monimutkaisempia ja kilpailu on sitäkin kovempaa. Porukka vaatii asioita, jotka olivat luksusta vielä kaksikymmentä vuotta sitten. Ja jos joku keksii jotain hienoa Suomessa tänään, se on pöllitty jonnekin ensi viikolla.
Olen paininut todennäköisesti samojen asioiden kanssa kuin sinä. Olen nähnyt monenlaista hyvän fiiliksen ja pikavoittojen myyjää.
Mistä siis tolkkua koko hommaan? Löysin vasta opiskeluiden ja työvuosien jälkeen jotain, joka yllätti aidosti.
Yksi tapa on oppia käytännön menetelmät, joilla teet tuloksia ja ratkaiset ongelmia. Menetelmät, joilla toistat tämän uudestaan ja uudestaan. Kierrät suon tai rakennat sillan sen yli. Palvelumuotoilun käytännön menetelmät tarjoavat testatun työkalupakin ja kartan tähän. Se ei ratkaise kaikkea, mutta useimmiten riittävästi.
Sitä varten teimme kurssin, jossa näytämme konkreettisesti nämä menetelmät. Se syventää peruskurssien asioita ja menee suoraan käytäntöön.
Miten verkkokurssi auttaa sinua alasta riippumatta?
- SÄÄSTÄT RAHAA JA AIKAA VERKKOKURSSILLA. SUORAAN KÄYTÄNTÖÖN ILMAN RISKIÄTämä on 1 500 € + alv (1 860 €, alv 24%) arvoinen koulutus, jos näytämme kaiken sinulle livenä. Kurssin hinta on 590 € (731,60 €, alv 24%), eli säästät 910 € alvittomasta hinnasta. Mikäli ostat yksityishenkilönä, säästösi on 1 128,40 €.Verkkokurssilla voit edetä sinulle sopivassa tahdissa. Silloin kun sinulle sopii, siellä missä parhaiten sopii. Voit käyttää esimerkiksi tylsän junassa istumisen hyödyksi. Pääset suoraan toimivaan käytäntöön selkokielellä. Ei akateemista kapulakieltä vaan käytännön tekemistä. Kurssilla on vuoden täysi rahat takaisin takuu. Eli ei riskiä.
- MYYT HELPOMMIN JA TEET PAREMPAA TULOSTA VÄHEMMÄLLÄ TYÖLLÄOpit keräämään tietoa asiakkaan tarpeesta ja käsittelemään sitä. Se helpottaa käytännössä myyntiä. Samalla laitat aikaasi sinne, mistä raha tulee helpoiten. Kurssin käytyäsi ymmärrät, miksi muotoilun menetelmiä hyödyntävät yritykset tuottivat keskimäärin 211% paremmin S&P500 indeksiin verrattuna vuosina 2005 – 2015 (Design Management Institute, 2015).
- SAAT SELKOKIELISIÄ JA TESTATTUJA MENETELMIÄ YLEISTEN BISNESONGELMIEN RATKAISUUNOpit uusia tapoja helpottaa tekemistä ja lisääntyvää työkuormaa. Saat selkeän ja helposti seurattavan menetelmän kohti muutosta. Voit hyödyntää useassa eri projektissa tai ongelman ratkaisussa.
- VÄLTÄT KALLIIT JA YLEISET VIRHEET PALVELUMUOTOILUPROJEKTEISSANäemme usein, kuinka esimerkiksi bisnesmalli- ja arvolupauskanvasta (BMC ja VPC) käytetään väärin. Kurssilla opit oikeat ja tuottoisat tavat eri työkalujen käyttöön. Tai jos olet jo edistyneempi, palautat ne mieleen ja saat uusia näkökulmia.
- OPIT RAKENTAMAAN VOITTAVAN TUOTTEEN TAI PALVELUNOpit rakentamaan asiakkaasi näkökulmasta kokonaisuuden, jota on vaikea, ellei mahdoton kopioida. Silloin asiakkaasi saama arvo perustuu ainutlaatuiseen palveluun, jonka sinä olet hänelle rakentanut. Ja kokemukseen, jonka vain sinä voit tarjota. Fyysisissä ja digitaalisissa palveluissa.
- OPIT TULOKSELLISEN PALVELUMUOTOILUPROJEKTIN TOTEUTUKSEN KÄYTÄNNÖSSÄ Kurssilla opit palvelumuotoiluprojektin eri vaiheet ja työkalut konkreettisesti esimerkkien kautta. Näet testatut palvelumuotoilun menetelmät käytännössä. Ja opit valitsemaan omaan tilanteeseen ja alaan sopivat.
- OPIT TEKEMÄÄN ITSE JA OSTAMAAN APUA SILLOIN KUN TARVITSETPalvelumuotoiluprojekti voi olla helposti hinnaltaan 8 000 – 15 000 €. Tapauksesta riippuen paljon enemmänkin. Kurssin jälkeen voit tehdä itse osan projektista tai ainakin arvioida tätä mahdollisuutta. Siitä voi tulla tuhansien eurojen säästö. Pystyt arvioimaan ja vaatimaan asioita ostaessa paremmin.
- LISÄÄT OSAAMISTASI JA TEET ITSESTÄSI VAIKEAMMIN KORVATTAVANOpit tekemään parempaa tulosta vähemmällä työmäärällä. Näet mihin aika ja raha kannattaa oikeasti käyttää, että se tuottaa. Tämä voi olla se, joka erottaa sinut kilpailijastasi.
- KURSSIN JÄLKEEN JOHDAT TIEDOLLA JA TEET HELPOMMIN FAKTAPOHJAISIA PÄÄTÖKSIÄOpit helppoja tapoja kartoitukseen, tiedon keräämiseen, analysointiin, mittaukseen ja testaukseen. Ei tarvitse arvailla kun tiedät. Moni haluaa uskotella sinulle, että kaikki tämä olisi vaikeampaa kuin oikeasti on.
- SAAT SELKEÄT ASKELMERKIT TULOKSENTEKOON“Jotain tarttis tehdä mutta en ihan tiedä mistä liikkeelle” on yleisimpiä ongelmia, joihin törmään. Saat vastauksen tähän ja testattuja tapoja päästä haluamaasi lopputulokseen.
- PALJASTAMME ASIOITA, JOITA ET LÖYDÄ OPPIKIRJOISTA AINAKAAN HELPOSTIOnko palvelumuotoilusta tehty tarkoituksella liian mystistä ja monimutkaista? Mitkä yksinkertaiset asiat muistamalla saat samankaltaisia tuloksia kuin ammattilaiset? Sinun ei tarvitse selata tuhansia ja taas tuhansia sivuja palvelumuotoilun ja tuloksenteon menetelmistä ja kokeilla kaikkea itse, koska teimme sen puolestasi ja olemme testanneet niitä käytännössä.
Kurssin vastuuvetäjä Juho Liljeroos ja Effisio Oy
Olen Effisio Oy:n toimitusjohtaja ja kokemusmies. Olen tehnyt palvelumuotoilulla tuloksia esimerkiksi lääke-, terveydenhoito-, catering-, kokouspalvelu-, huonekalu ja IT-firmoille. Vetämieni live-koulutusten asiakaspalautteen keskiarvo on 9,2 (asteikolla 1-10).
Tulen myyntitaustalta toisin kuin moni muu palvelumuotoilija. Se on siinä mielessä etu, että olen tottunut tekemään tuloksia ja mittaamaan niitä konkreettisesti. Koulutukseltani olen tietojohtamisen diplomi-insinööri. Kurssilla saat avuksesi myös Effision muun kokemuksen ja osaamisen.
- Yli 20 vuotta kokemusta konkreettisten tulosten ja eurojen tekemisestä. Vahva tausta ratkaisumyynnissä, tiedonhallinnassa ja pk-yrityksen liikkeenjohdossa
- Olemme tehneet tuloksia esimerkiksi seuraavien parissa: prosessinhallintajärjestelmät, intranet-ratkaisut, räätälöity softakehitys, verkkopalvelut, koulutukset, huonekalut ja jätevesijärjestelmät.
- Olemme luennoineet myynnistä ja asiakaskokemuksesta Hämeen ammattikorkeakoulussa ja Tampereen teknillisessä yliopistossa
- Ennen kaikkea olemme tuoneet yhteistyökumppaneillemme vuosien varrella lukuisia uusia asiakkaita.
- Nuorena ja pienenä yrityksenä nimemme ja kasvomme ovat kovemmin pelissä. Meidän on yksinkertaisesti pakko tehdä sinulle tuloksia.
juho.liljeroos@effisio.fi, 040 741 8498
Kokemuksia edellisen kurssin suorittaneilta:
Effisio aloitti syyskuussa 2018 luotsaamani Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen elementit -verkkokurssin, johon on tullut jo 1 295 osallistujaa (ja kasvaa koko ajan). Kurssi sai nopeasti kiitosta varsinkin sosiaalisessa mediassa.
”
Oon kova aloittamaan kaikenlaisia koulutuksia ja kursseja – valitettavan harvoin niitä ehtii/jaksaa viedä kunnialla loppuun. Vaan tässäpä diplomi seinälle printattavaksi Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen -verkkokurssista ? Toivon kurssin käymisen hyödyttävän sekä asiakkaitani että kollegoita ja pomoja. Loistava, ilmainen ja yleissivistävä kurssi oikeastaan kelle tahansa! Ja koutsi Juho Liljeroos ??n ?
Ida Rimpiläinen (Solution Sales Specialist – Data & AI, Microsoft)
”
JESS! Tentti suoritettu ja sertifikaatti plakkarissa. Kiitos Effisio ja Juho Liljeroos hyvin toteutetusta verkkokurssista, jossa päästiin tärkeiden asioiden äärelle, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen elementtien. Sain hyviä vinkkejä ja myssyteltävää, jotta voisimme pitää asiakkaamme vieläkin tyytyväisempinä. 🙂 Suosittelen verkkokurssia ehdottomasti muillekin.
Marjut Rantamäki (Service Specialist, Telia Communication Oy)
”
Kiitos Effisio Oy ja Juho Liljeroos selkeästä sukelluksesta palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen maailmaan ? suositteluni kaikille aihepiiristä kiinnostuneille. ☺️
Meiju Ahomäki (Project Manager, Innolink)
”
Sertifikaatti suoritettu verkkokurssina. Kurssilla oli videoita, jotka olivat osittain avattu tekstinä.
Videot olivat sopivan lyhyinä ja ilmestyivät vähitellen näkyville. Kurssilla taisi lopulta olla yli 500 osallistujaa ja oli vieläpä ilmaiseksi tarjolla. Suosittelut kurssille. Jatkokurssia odotellen 🙂
Mari Siivonen (Kouluttaja, koulutusalavastaava, Edupoli)
”
Sain juuri suoritettua Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen elementit -verkkokurssin. Kurssi oli hyvä sukellus siihen mitä palvelumuotoilu on ja mitä se ei ole.
Parasta antia kuitenkin kurssilta oli se, että on tärkeä tunnistaa mitkä kaikki eri prosessin osat ja sidosryhmät vaikuttavat asiakaskokemukseen ja kuinka merkityksellisiä ne ovat ja ottaa ne mukaan asiakaskokemuksen kehittämiseen olivatpa ne sitten asiakkaalle näkyviä tai taustalla vaikuttavia. Ja, että näiden jatkuva vaikuttavuuden mittaaminen ja seuranta niin asiakkaan, henkilöstön kuin rahan näkökulmasta varmistaa palvelun laadun, tuloksen ja ennen kaikkea asiakaskokemuksen sekä mahdollistaa asiakasymmärrykseen pohjautuvan jatkuvan kehityksen.
Anna Lehtonen
Miksi palvelumuotoilun menetelmät kannattavat? Katso mitä asiakkaamme sanovat tehdyistä projekteista:
“Monista kehityskohdista olimme jo itse keskustelleet, mutta emme olleet saaneet niistä varmuutta kirjanpitäjiltä. Nyt tiedämme tarkkoja kehityskohtia, ja saimme vahvistuksen omille luuloille.
Lisäksi projektin aikana toteutetut työpajat pakottivat meitä myös sisäisesti arvioimaan prosessiemme toimivuutta.
Juho on loistotyyppi ja ymmärsi nopeasti meidän yrityksen toiminnan ja tarpeet. Yhteistyö Effisio Oy:n kanssa on toiminut hyvin sekä ammattimaisesti että henkilötasolla.”
Olli Kivelä (salaes manager, eTasku Solutions Oy)
”Projektin aikana olemme saaneet paremman käsityksen koko toimintaketjusta ja sen vaatimuksista hoidon onnistumiselle. Projekti on auttanut meitä ymmärtämään myös, miten kentällä voi olla erilaisia tapoja järjestää asioita.
Näiden tietojen avulla voimme paremmin auttaa ratkaisemaan sellaisia käyttäjien haasteita, jotka ovat olleet meiltä aiemmin piilossa. Lisäksi projektin avulla olemme voineet tuoda esiin tuoteparannusehdotuksia päämiehellemme.
Effision kanssa työ on ollut varsin mutkatonta ja helppoa. Heidän tapansa ottaa haltuun uusi alue innostuneesti ja taitavasti sekä toimia fasilitaattorina niin että sidosryhmät voivat vapaammin tuoda esille kokemuksiaan, ovat merkinneet paljon projektin onnistumiselle.”
Leni Bonsdorff (toimitusjohtaja, Sanquin Oy)
”Vuosikymmenien toiminnan aikana jää helposti kiinni tiettyihin tapoihin tehdä. Uusien teknologioiden ja ison tietotulvan keskellä fokus hukkuu joskus. Olimme hieman hämillämme erilaisten teknologioiden ja kanavien määrästä ja siitä miten niitä pitäisi käyttää.
Effision luoma strategia ja asiakashankinnan malli pienensi työmäärää tuntuvasti ja toi silti enemmän tuloksia. Se selkeytti ja auttoi keskittymään olennaiseen. Siihen, mistä se raha lopulta tulee.
Nyt B2B-puoli on selkeämpi ja helpompi hallita. Myös kuluttajapuolen verkkokaupan ja markkinointikanavien kehitys on ottanut isoja askelia eteenpäin ja saamme Effision avulla siihen jatkuvaa kehitystä.”
Anitta Herranen (toimitusjohtaja & yrittäjä, Parolan Rottinki Oy)
”Olemme alusta asti kehittäneet järjestelmää asiakkaitamme kuunnellen. Se on oikeastaan ainoa tie onnistumiseen.
Koimme kuitenkin, että ulkopuolinen haastaja näkee asiat tuoreella tavalla, ja osaa kysyä sellaisia kysymyksiä, joita emme itse välttämättä tajuaisi kysyä.
Palvelumuotoilun metodien tuominen osaksi määrittely- ja kehitystyötä on sekä nopeuttanut, että selkeyttänyt työtämme.
Effision kanssa työskentely on selkeää ja suoraviivaista. Rautaiset palvelumuotoilun ammattilaiset yhdessä Quvan ammattilaisten kanssa saavat pieniä ihmeitä aikaan.”
Emil Ackerman (toimitusjohtaja, Quva Oy)
Kenelle kurssi soveltuu?
Kurssi ei ole ihan kaikkia varten. Se vaatii työtä ja aitoa halua oppia.
Kurssi on sinulle, jos
- Olet kiireinen ja haluat suoraan käytännön ytimeen. Mahdollisimman paljon käytännön informaatiota mahdollisimman lyhyessä ajassa.
- Oman elannon turvaaminen muuttuvassa maailmassa huolestuttaa joskus
- Olet kiinnostunut palvelumuotoilun käytännön tekemisestä ja sen tuomista tuloksista
- Olet valmis oppimaan uutta ja kokeilemaan. Et pelkää testaamista.
- Työ stressaa joskus ja vapaa-ajan sovittaminen siihen on haasteellista.
- Töitä on vähän liikaa ja tuntuu että lisää tulee. Koet turhautumista työssäsi.
- Haluat pysyä mukana ja kehittää itseäsi sekä uraasi
- Haluat oppia tekemään tehokkaammin, jotta voit nauttia vapaa-ajasta ja työstäkin enemmän
- Merkityksettömät kehitysprojektit turhauttavat ja tuotekehitys asiakkaan tarpeesta käsin on hankalaa.
kurssi ei ole sinulle, jos
- Sinulla on jo tarpeeksi rahaa
- Uskot, että tiedät bisneksestä, asiakaskokemuksesta ja tuloksen tekemisestä jo kaiken tarpeellisen
- Et usko, että voit oppia uusia tapoja ratkaista ongelmia
- Et ole valmis kokeilemaan uusia lähestymistapoja
- Mieluummin olet tekemättä, kuin testaat ja epäonnistut oppiaksesi
- Tiedät jo 100% varmuudella, mitä asiakkaasi haluaa ja annat hänelle sen
- Olet varma ettei mistään tällä sivulla kerrotusta ole sinulle apua
- Haluat enemmän teoreettisia perusteita palvelumuotoilulle. (Tätä varten on esim. ilmainen verkkokurssimme.)
- Etsit asiakaspalvelun, myynnin tai markkinoinnin kurssia (tähänkin meillä on sopivampia ratkaisuja).
VUODEN 100% RAHAT TAKAISIN TAKUU
Kurssilla on 365 päivän täysi tyytyväisyystakuu. Jos kurssi ei jostain syystä vastaa odotuksiasi, saat rahat takaisin ilman kyselyitä.
Voit myös vähentää kurssista tulleet kulut verotuksessa. Tarkista tämä vaikka suoraan verottajalta.
Et siis voi hävitä mitään. Ei riskiä.
Bonus-materiaalit, eli saat kaupan päälle:
Puolen tunnin henkilökohtainen valmennus
Etänä pidettävä henkilökohtainen sparraus & konsultaatio kanssasi.
Voimme käsitellä tarkemmin mielessäsi olevaa casea, haastetta tai vaikka käydä tarkemmin läpi kurssilla heränneitä kysymyksiä.
Arvo 150 € + alv 24%
+
Muistilista tuottoisaa projektia ja ongelman ratkaisua varten
Teimme muistiinpanoja sinua varten valmiiksi.
Saat kattavan ja selkeän listan asioista, joilla hahmotat oman projektisi helpommin.
Arvo 42 € + alv 24%
Ilmoittaudu kurssille heti
Verkkokurssi 590 € + alv 24%
- Näet kuinka palvelumuotoilun projekti viedään läpi vaihe vaiheelta selkokielellä
- Bonuksina ilmainen sparrausessio ja muistilista
- Vuoden 100% rahat takaisintyytyväisyystakuu
Mitä saat?
- Jos näytämme sinulle samat asiat esimerkiksi live-kurssina, sen arvo on 1 500 € per henkilö. Eli säästät vähintään 910 € arvonlisäverottomasta hinnasta. Mikäli ostat yksityishenkilönä, arvonlisäverollinen (24%) hinta live-kurssille on 1 860 € ja verkkokurssille 731,60 €. Tällöin säästösi on 1 128,40 €.
- Kokemus on osoittanut, että täysimittainen tuloksellinen perusprojekti on usein arvoltaan 8 000 – 15 000 €. Pienempiä ja paljon isompiakin projekteja on tietysti. Otetaan esimerkiksi 8 000 € projekti. Jos voit tehdä jotain, esimerkiksi osan kartoitusvaiheesta tuloksellisesti itse, voit säästää lähes 2 000 € (jos 8 000 € projekti vertailukohtana).
- Kurssiin sisältyy puolen tunnin ilmainen sparraussessio, arvo 150 € + alv. Lisäksi saat kaupan päälle testatun muistilistan oman projektin hallintaan ja hahmottamiseen, arvo 42 € + alv.
- Eli verkkokurssin hinnalla 490 € + alv 24%, saat yhteensä 1 692 € + alv 24% arvosta tietoa, koulutusta ja käytännön esimerkkejä. Säästät yhteensä 1 202 € kuin jos hankkisit kaikki erikseen ja näyttäisimme sinulle samat asiat henkilökohtaisesti livenä.
Usein kysyttyä
Tässä vastauksia meille tulleisiin kysymyksiin:
Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Klikkaa ostonappia ja seuraa eteen tulevia ohjeita.
1. Pääset tältä sivulta klikkaamalla verkkokurssin toteutusalustan (Campwire) ostosivulle. Kun seuraat siellä tulevia ohjeita ja maksat kurssin, niin olet ilmoittautunut kurssille.
2. Saat sähköpostiisi kuitin ostosta sekä viestin, jolla voit kirjautua Campwireen ja näet tilaamasi tuotteet.
3. Jos olet uusi Campwiren käyttäjä, sinulle luodaan automaattisesti käyttäjätilili verkkokurssin alustalle. Sinua pyydetään luomaan salasana, jonka jälkeen pääset katsomaan ostoksesi. Mikäli olet jo ennestään Campwiren käyttäjä (esim. ilmaisella verkkokurssillamme), pääset suoraan katsomaan ostostaan kirjautumalla Campwireen omilla tunnuksillasi.
Pidämme sinut kartalla kurssin aloituksesta, etenemisestä ja muista liittyvistä asioista tasaisin väliajoin. Eli ota rennosti. Saat ajantasaiset tiedot suoraan meiltä.
Kuinka pitkään kurssin materiaalit ovat käytössä?
Kun hankit kurssin kerran, niin materiaali on käytössäsi aina. Voit palata niihin koska tahansa.
Jos kohtaamme teknisiä ongelmia verkkokurssin alustan kanssa tai muuta vastaavaa, pidämme huolen että saat samat materiaalit aina käyttöösi tavalla tai toisella.
Mitä maksutapoja on?
Tältä sivulta kurssi on mahdollista maksaa suoraan kotimaisilla verkkopankkeilla. Maksuvaiheessa siirryt maksamaan omaan verkkopankkiisi käyttäen verkkopankkitunnuksia. Maksuliikenteen mahdollistaa suomalainen Checkout.fi.
Haluat maksaa laskulla tai luottokortilla? Sekin onnistuu. Lähetä sähköposti juho.liljeroos@effisio.fi, niin järjestämme asian.
Olen alalla X / B2B:ssä / B2C:ssä / oma alani on monimutkainen ja vaikea…toimiiko nämä myös minulle?
Jos sovelluskyky ja ymmärrys on oikealla tasolla, niin menetelmät toimivat kaikilla aloilla. Tässä on se hyvä puoli, että suurin osa ihmisistä ei pysty katsomaan asioita periaatteiden tasolla. Se antaa sinulle etumatkaa. Koska luet tätä, olet selkeästi perehtynyt asiaan ja haluat kehittyä.
Tai ajattele näin päin. Miksi antaisit kilpailijallesi nämä edut ja jättäisit itse käyttämättä?
Kurssilla on esimerkkejä useilta eri toimialoilta.
Tuloksenteon menetelmät ovat periaatteen tasolla samat alasta riippumatta. Kun ymmärrät periaatteet, pystyt soveltamaan niitä mille tahansa alalle. Ei matematiikka, ihmisen psykologia tai talouden lainalaisuudet lakkaa olemasta alalta toiselle siirryttäessä.
Olemme tehneet näillä menetelmillä konkreettisia tuloksia esimerkiksi:
– myymällä prosessinhallintajärjestelmiä, intranet-ratkaisuja, räätälöityä softakehitystä, verkkopalveluita, koulutuksia, huonekaluja ja jätevesijärjestelmiä.
– tekemällä myynti- ja asiakaslähtöistä palvelumuotoilua monelle alalle: lääkebisneksestä huonekalubisnekseen, digitaalisesta fyysiseen ja B2B:stä B2C:hen.
– Ennen kaikkea olemme tuoneet yhteistyökumppaneillemme vuosien varrella lukuisia uusia asiakkaita.
Jos olet valmis oppimaan uutta ja testaamaan, saat varmasti tuloksia.
Miten saan rahani takaisin jos haluan?
Lähetä sähköpostia juho.liljeroos@effisio.fi ja kerro, että haluat rahasi takaisin. Kysymme sen jälkeen vain tilinumeron, jonne haluat rahat.
Miksi ostaisit juuri tämän kurssin etkä jotain muuta?
Olemme kasvaneet tulos tai ulos -maailmassa. Olemme tehneet tähän astisen uramme tulokseen perustuen, joten meidän on ollut pakko löytää toimivat tavat käytäntöön.
Käytämme tällä kurssilla esiteltäviä metodeita itsekin koko ajan, koska ne tuovat konkreettisia tuloksia ja helpottavat meidän sekä asiakkaidemme tekemistä.
Et löytänyt vastausta kysymykseesi?
Ota huoletta yhteyttä kurssin vastuuvetäjään Juho Liljeroosiin.
juho.liljeroos@effisio.fi, 040 741 8498
Ilmoittaudu heti niin pääset rakentamaan voittavaa palvelua nopeammin
© Effisio Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.